milly:) Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Er 39+4 idag og har ingen flere kontroller.. har hatt litt høyt blodtrykk og vet ikke om hodet har festet seg..var ikke festet på forrige kontroll.. jordmor og lege har ferie.. vet ikke hvem som har "ansvaret" for meg på en måte? er det legitimt å ringe føden å dra dit bare for å finne ut hvordan det går med babyen ?? eller må jeg ha en bedre grunn? vet ikke hvordan lillegull har det.. blir litt bekymret.. takk for alle svar!
80mod Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 jeg er 36+5, og har fått beskjed om at jeg skal gå hver uke frem til jeg har fått junior. Dette er min andre. Hadde et hastesnitt forrige gang, så denne gangen blir jeg fulgt opp av sykehuset, itillegg te legen, har derfor droppa jordmora denne gang. Så nå blir jeg godt kjent med helsesøstrene på legekontoret i denne månden... men over til deg, jeg hadde bare ringt føden på mandag, og forklart dem saken, så kan de ta den avgjørelsen. Men bare legg på litt din bekymring, da tar de deg helt sikkert inn:) det hadde ihvertfall jeg gjort, for det kan hende du treffer ei sta jordmor, som syntes hun har altfor mye å gjøre på jobb fra før....de finns. lykke til.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Er du bekymret, så ring føden. De vil fortelle deg hva du skal gjøre.
milly:) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Ok tusen takk:) skal ringe på føden på mandag!
Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 jøsses... dårlig av legen din - og av JM jeg har satt opp timer frem til etter termin.. annenhver uke ring føden du - trur de kommer til å forstå deg
Blue Lady Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Har ikke hatt så mange kontroller denne gangen, er andregangs så det er liksom ikke så masse å snakke om på kontrollene. Jeg stoler såpass på meg selv at jeg kjenner om noe er galt. Har vært ca en gang i mnd frem til uke 36 etter det har jeg vel vært to ganger tror jeg. Skal ha KS i morgen så det blir ikke flere kontroller på meg denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå