Gå til innhold

Bilstoler fra 3 års alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe ny stol til snuppa.

Noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tung er hun?

Skrevet

Hun er 12,5 kg.

Skrevet

dytter-jeg lurer på det jeg og..fra 15 kg

Skrevet

Akta graco comsmic comfort. Kan brukes både forover og bakover. 5 mnd-5/6 år.

Skrevet

Gutten min fyller 4 år i oktober og sitter bakovervendt i Britax Two Way Elite, dette kan brukes til 25 kg, og gutten min veier nå 16-17 kg, så det kan brukes leeenge enda :-)

http://www.fvn.no/vi_og_vart/article334561.ece

Hvilket sete sitter jenta di i nå da? Fremover/bakover?

Skrevet

Om barn sitter fremover bør de forøvrig sitte i beltestol! Fra 15 kg er Maxi Cosi Rodi et knallvalg, mens om de ikke er 15 kg enda ville jeg sett på Recaro Start med magepute..!

Skrevet

Er det sånn at barna bør sitte bakovervendt når di er 3,5 år?

Skrevet

Ja bør sitte bakover til 4 1/2 år står de i min bilsetebrosjyre

Skrevet

Ja, absolutt, så lenge de kan! Vet ikke om du leste linken over, men pga nakkemuskulaturen bør barn sitte bakovervendt til de er 5 år :-) Det høres kanskje ekstremt ut, men om man har riktig sete til sin bil er det overhodet ikke umulig :-)

Skrevet

Men forstår ikke hvordan jeg skal få plass til bakovervendt sete men en 3,5 åring oppi...?Hva med beina..?

Skrevet

Som sagt, har du riktig stol til din bil går det fint..! Min gutt blir som sagt 4 år i oktober, er litt over 1 meter lang, og har kjempegod plass til beina, selv i de minste bilene (VW Golf, Honda Jazz bl.a.)... Så ta med barnet og prøv seter i bilen deres..! :-)

Anbefaler deg forresten å sjekke ut dette galleriet, med store barn som sitter bakovervendt i div biler og div seter.! Kanskje du finner din bil, og kan se hvilket sete som kan passe?

http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=524428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...