Northernlights Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 er å gå på do med døra på vid vegg :-sBåde nummer 1 og nummer 2.... Hvordan i alle dager får man sagt på en fin måte at det der ikke er akseptabelt?
Monajenten Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Er det det VERSTE hun gjør? I så fall syns jeg det var ganske uskyldig;)
frøken blå Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 haha, ler.... *huffameg da* "unnskyld meg, men lukta jævla DRIIIIIIT her nå, kan du vennligst klemme igjen den DØRA når du sitter på trykkeriet?" hehe....
Tommage♀♂ Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Si: "ooops, you have forgotten to lock the door!" Eller noe i den duren. (suger in engelsk, hehe), og så lukker du døren mens hun sitter på do
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Æææææsj Kan komme jeg. Spyr av sånt nå som jeg er gravid. Takler ikke å skifte skitbleier på snuppa engang. Hehe Kanskje hun hadde tatt hintet med fanget fullt av spy??
Synnøve_Solbakken Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Kan du ikke bare synge på den sangen: Gud, nanana, hvor du er dejlig Hun skjønner vel ikke et kvekk av dansk
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 ææææsj... vet ikke hva jeg ville gjort jeg, sagt til sambo at han måtte kjefte kanskje? Evt funnet på noe om at man må lukke døra, slik at ikke hunden/evt lillegutt går inn og romstere i skapene? Nei jeg aner virkelig ikke...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Min mor går på do MENS min mann er der inne! DEN er drøy den.. Og så sparader hun naken rundt når hun er på besøk.. Gøy!
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2007 Ikke lett for en 9 åring å være taktfull,men han kom og hvisket til meg nettopp "mom, she made a big stinkie in there" hehe.,... uff!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Skrekk og gru! Jeg har da ingen ønsker om å se svigers gå på do!!! Hvor lenge må du leve med dette da???
flashdancepants Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Jeez... Aner ikke hvordan jeg skulle begynt å si fra om det engang, hehe.
Maisie Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 Hehehe, jeg må bare le litt av den kommentaren. Hva om dere bare diskret lukker døra når hun går på do, uten å si noe eller se på henne?
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2007 Vi får vite litt mere på mandagen, for da skal vi møte social services. Vi MÅ gjøre noe,men det her blir ikke lett. Mora hans trenger pleie,mens stefaren er helt OK. Han styrer og strever med kona si, og gjør absolutt alt. Hun trenger hjelp.Men vil ikke ha det. Make sense?? Mannen min er veldig fortvila over situasjonen. Nå lukter det drit på stua,for jeg tror ikke hun tørker seg godt nok etter dobesøkene...need I say more? Synes egentlig synd på henne,men hun vil jo ikke ha hjelp. Hva gjør man da? Mannen min tenker gå til retten og tvinge henne på et hjem,dersom hun ikke vil selv. Men det skal vi selvsagt unngå så langt det går. Men jeg klarer ikke bo sammen med henne i mer enn noen få uker...det vet jeg. Føler meg stygg nå,men jeg synes jeg har nok med mannen min og de 3 yngste barna som bor hjemme enda. De er 1.prioriteten min.
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 4. august 2007 Hun begynner å bli litt "dementisk"...men det er jo ikke lett for noen andre heller.
Bettybu Skrevet 4. august 2007 #17 Skrevet 4. august 2007 "Hallo alle sammen, nå er bestemor på do!! Kom alle sammen så går vi og titter på henne!!" ... Og så må du samle flest mulig å titte på henne!!! hehe....
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 Er de gamle? Dette hørtes veldig ukoselig ut. Ikke så artig for mannen din heller sikkert, siden det er moren hans. Jeg hadde ikke overlevd en dag engang.
Maisie Skrevet 4. august 2007 #19 Skrevet 4. august 2007 Åkei, da blir jo situasjonen litt annerledes. Men likevel, kan dere ikke bare lukke døra etter henne da? Eller si, du må lukke døra?
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 4. august 2007 Jeg har overlevd i 2 dager ;o) Men nå måtte jeg rømme litt =o) Jeg laget middagen,og blir spurt om hva det blir i morgen mens hun spiser...Jeg strever fælt med å være bare snill og grei for tiden. =)
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. august 2007 Jo,jeg skal si fra på en pen måte neste gang. "Can you please close the door,so the little one doesnt get in there when you are doing your things?" ;o) Må være grei nok den der?? Jeg får fnatt av det her...hjelper jo ikke at det lukter i hele huset akkurat nå. Jeg føler jeg lever midt i et gamlehjem, og jeg har dårlig samvittighet for å la det gå innover meg...
Bettybu Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 Siden dama var litt "dement" så må det være litt "unnskyldende".... Fikk "noia" da vi var på besøk hos min manns gamletante, (på "hjem" vel å merke.) da hun gikk på do uten å lukke døra. Poden på 1,5 gikk jo dit døren sto åpen såklart.... Det gjor ikke noe om han kom inn, sa hun... Jeg prøvde såklart å få han vekk derifra med å rope på han... Min mann var akkurat ute,- og kom inn og nærmest så rett på henne... Min onkel truet mormor med at hun måtte flytte "på hjem" om hun ikke ville flytte soverommet sitt ned, slik at hun bodde på ett plan... DA gikk hun med på å flytte sengen ned... Hun begynte å bli dårlig til bens/snublete..
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 4. august 2007 Det er hennes største problem;snublete og dårlig til beins! Jeg kan ikke la dem bo sammen med oss, for det går ikke an. Ikke rett hverken overfor dem eller oss, spesielt de to minste. Vi kan ikke bare gå og hysje på barna fordi de to skal hvile eller legge seg tidlig. Men vi har iallefall en plan gående, og jeg hper vi får hjelp fra andre snart. Jeg mener de kan godt bo for seg selv i en leilighet på bakkeplan, MEN; da skal de ha hjemmehjelp!!!!!!!! Dama er så sta hun vil ikke ha stokk engang,og jeg har hjertet i halsen hver gang hun vakler seg gjennom rommet...
Bettybu Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 Hehe.. mormor på 90 år var "Ikke gammel nok" til å bruke stokk... Ifølge henne selv... Men hun gjor det avogtil.. "Heldigvis" så brakk hun lårhalsen og MÅTTE på rehabilitering på sykehjemmet.. Da forsto hun at hun ikke kunne bo hjemme, og ingen av barna måtte tvinge henne til å flytte. Hun var ikke særlig medgjørlig med det å trene seg opp..Der døde hun etter et halvt års tid, men hun var da snart 93 år..
Northernlights Skrevet 4. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 4. august 2007 Uff,ikke lett å bli gammel,nei. Jeg har advart henne.Hun faller rett som det er,og får digre skrubbsår.Men STOKK????? Nei, DET skal hun ikke bruke! Ser ut som den fyllebøtta når hun går bortetter...huff og huff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå