Gå til innhold

Når sjekkker..


Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor for modning? Noen som vet noe o det. Er i uke 35+ nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jm har ikke sjekket det i det hele tatt.. ikke alle som gjør det som jeg har forstått... er 39 uker på vei.. men spiller ingen rolle egentlig for min del.. best å ikke vite synes jeg, ellers får man bare forhåpninger..

Skrevet

Min har heller ikke sjekket, jeg er i uke 38. Tror ikke det spiller så stor rolle egentlig, babyen kommer uansett ikke før han/hun er klar......

Skrevet

tror det varierer litt.... og kommer an på symptomer o.l

 

forrige sv.skap så sjekket jordmor meg dagen etter termin... men tror ikke hun hadde gjort det viss jeg ikke hadde sagt til henne at jeg trodde selv at jeg begynnte å bli moden... (hadde myyyye nedpress o.l)

 

......men tror som sagt det varierer.....

Skrevet

Jeg har ennå ikke blitt sjekka for modning.....å jeg er 1 uke på overtid!

Ikke alle som gjør det nei.....å for min del synes jeg det er bra egentlig....selv om jeg snart kunne tenke meg og vite det nå kanskje som jeg er kommet sååååå langt=)

Skrevet

Jeg er på overtid, og er enda ikke sjekket. Tror det er veldig individuelt.

Skrevet

Du kan jo sjekke selv?? Er i uke 37 nå, men har ikke begynt sjekkinga enda.. Husker med nr 1 og 2 at jeg kunne kjenne godt inni sjeden at de lå langt nede og at livmorhalsen var flat! Satt på huk i dusjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...