mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 jordmor for modning? Noen som vet noe o det. Er i uke 35+ nå.
lillegull:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 min jm har ikke sjekket det i det hele tatt.. ikke alle som gjør det som jeg har forstått... er 39 uker på vei.. men spiller ingen rolle egentlig for min del.. best å ikke vite synes jeg, ellers får man bare forhåpninger..
Marius og Jonas! Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Min har heller ikke sjekket, jeg er i uke 38. Tror ikke det spiller så stor rolle egentlig, babyen kommer uansett ikke før han/hun er klar......
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 tror det varierer litt.... og kommer an på symptomer o.l forrige sv.skap så sjekket jordmor meg dagen etter termin... men tror ikke hun hadde gjort det viss jeg ikke hadde sagt til henne at jeg trodde selv at jeg begynnte å bli moden... (hadde myyyye nedpress o.l) ......men tror som sagt det varierer.....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg har ennå ikke blitt sjekka for modning.....å jeg er 1 uke på overtid! Ikke alle som gjør det nei.....å for min del synes jeg det er bra egentlig....selv om jeg snart kunne tenke meg og vite det nå kanskje som jeg er kommet sååååå langt=)
2. gangs Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Jeg er på overtid, og er enda ikke sjekket. Tror det er veldig individuelt.
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Du kan jo sjekke selv?? Er i uke 37 nå, men har ikke begynt sjekkinga enda.. Husker med nr 1 og 2 at jeg kunne kjenne godt inni sjeden at de lå langt nede og at livmorhalsen var flat! Satt på huk i dusjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå