Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har vondt i hodet hele tiden små kvalm og litt svimmel til tider.. vet noen hva dette kan være??
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 vet at det ikke er migrene, har det ved javne mellomrom og dette er ikke det samme..
januarbaby:-) høygravid Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Jeg har også vondt i hodet ofte og er svimmel. Det står i bøkene at man kan få hodepine i svangerskapet. Det sa legen min også. Jeg pleier å legge meg ned en times tid å¨slappe av,det hjelper. Tyder vel på at man er sliten og anstrenger seg litt mye. Jeg har en jobb der jeg står og går hele dagen,,er helt kaka når jeg drar hjem... Lykke til
majsenna™ Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Det kan være at du ligger lavt i Jern!! Det gjorde jeg. Ble bedre da jeg fikk begynt med tilskudd. Ellers må du huske at du trenger mye mer væske nå enn tidligere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 jeg har det samme, eller bare hodepine!! hatt vondt i et døgn snart, tok 2 paracet igår kveld, men hjelper ikke, gidder ikke trøkke i meg masse mer heller.. så er fryktelig slitsom, vet jeg ikke mangler jern ellr har migrene, så er vel graviditeten?? Aldri hatt hodepine før..
coon Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 kanskje lavere blodtrykk pga økt blodmengde eller lavere jern i blodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå