Gå til innhold

Hva synes dere om denne dåpskjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo den var fin! Men ikke sånn typisk dåpskjole-fin, mer selskapskjole-fin. Er vant med litt blonder på dåpskjolene jeg=)

Skrevet

Kjempefin kjole syns nå jeg:-))) Ikke var den så veldig dyr heller...

Skrevet

Den var kjempefin. Svigermor sydde vår. Den er noe i den stilen der.

Skrevet

Kjempefin! Er ikke så glad i de med masse blonder og tull, sånne der babyen omtrent forsvinner i hele kjolen. Men likte den der:-)

Skrevet

Kjempefin!

Den JEG lager er også superduper-fin!! =)

Skrevet

Å, den som ligger på finn.no?

Nydelig :o) :o)

Skrevet

litt dårlig bilde det da, men jeg kan ta av den imorgen hvis du vil ha. er min sjette kjole dette, så.... det er litt av en jobb, men jammen kjekt også!! =)

Skrevet

nydelig.

ser bildene av tilbehøret er de samme som er på en danskside ( en butikk som ligger i århus, og som sender til norge også).

du kan jo se om du vil www.lily.dk de har kjempe fine kjoler der også til nesten ingen penger:) men den du viste der var kjempe nydelig:)

Skrevet

Var kjempefin :o) Kan tenke meg det er litt av en jobb ja... Vil gjerne ha bilde!! Er svigers som skal kjøpe, håper ikke de har kjøpt enda, de har rar smak, men ville helst kjøpe en de likte selv :-S

Samboer har sagt ifra da, hehe...

Skrevet

kjempefin var den:-)

Skrevet

den var nydelig !

er ikke så glad i så mye blonder og styr.. såjeg ville også ha en lignende kjole,men her hadde oldemor sydd en så måtte bare bruke den ..

Skrevet

Syntes den var aldeles nydelig..

Hadde det ikke vært for at snuppa må døpes i svigerslektens dåpskjole så skulle en ikke se bort i fra at jeg kunne ha kjøpt noe slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...