Snuppa og bøllefrø Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 - fitteslurp - rekefitte-stank - skræv-saus - kjønnsleppe-blafring - biff-gardiner - kukost - fittesmør - dingledåse - knullsaus - ballevorte - sææææd - fittekvise - fittegusj - pilt-saus Det var mine.....kom med fler..takk
Babyfacepsycho Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Vinglefitte som gubben sier om flaggermus. Hehe.
frøken blå Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 alt som har med fitte å gjøre.... usj! fittesaft o.l. kuk BIFF-GARDINER??!!??!?!?!?! HVA!?!???????! *ler meg ihjeeeeeeel*
Snuppa og bøllefrø Skrevet 4. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2007 Jaaada , hærlig med store tykke blafrende lepper vet du;)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Kom med det samme ordet inne på krangle, og jeg vet ikke om jeg orker å skrive det en gang til ... kjenner at jeg blir kvalm av det...skikkelig kvalm!! Blodbuse. *KVAAAALMT*
Snuppa og bøllefrø Skrevet 4. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2007 *slurpe i seg sambo sin blodbuse mens slimet drypper ned*;p
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. august 2007 #10 Skrevet 4. august 2007 Pruppspytt... Selve ordet er ikke så stygt da, men blir kvalm når jeg tenker på hva det er .....
Gjest Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 kjønnshår mellom fortenna.. og hvit i munnvikene..
Twig Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Bare setningen, hår på ryggen, får meg til å brekkes :S
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 4. august 2007 #14 Skrevet 4. august 2007 pule - grusomt harry ord. ser for meg to mennesker som kløner til sexen mens deer flaue fitte - for et ord. rass - fy faen for et stygt ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå