Snuppa og bøllefrø Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Når kan de begynne være hjemme alene mens jeg flyr til naboen og tar en liten skravl? -prøver å være særiøs nå, så håper på seriøse svar-
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Så har du ikke gjort det enda? Mine er 2 år og 6 mnd og 7 mnd og jeg har gjort det siden de begge var født jeg.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 tror ikke du prøver å være seriøs i det hele tatt jeg. tror du prøver å se nicket ditt på trykk maaange ganger. sorry!!!
Katja Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Hjemme alene når? Dagtid? Etter at de har lagt seg? Min er 6 og 8 år, og er hjemme alene når jeg kjører på butikken (et par minutter unna), jeg går hos naboen uten at de er med o.l. Men det er på dagtid da, når de ikke gidder å bli med. Da MÅ de sitte å se TV, og jeg sier alltid fra til nabodama, så hun kan ha et lite øye med huset. Etter at de har lagt seg, går vi aldri fra dem. Fra høsten av kommer mine to til å være hjemme alene en halvtime etter skolen hver dag, før jeg kommer hjem fra jobb. Da har de fått streng beskjed om å se på TV mens de venter, eller leke på stua. De får ikke gå ut og leke. Og tlf.nr mitt henger lett synlig, pluss av vi har ei nabodame som er hjemme, som de kan gå til hvis det er noe.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 I god "kritisere-alle-andre-DinBaby-ånd": Da bør de minst være myndige før du forlater dem! )
melkekua™ Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Den dagen du innser at de har fylt 30 år! hahahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå