Skravlemamman Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 har du kommet deg på plass alt? Hvordan gikk flytteturen da?
Northernlights Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Rot,rot og atter rot her =) Et salig rot! Men vi har fått inn alt,utenom noen få esker i minivanen min. Vi bor jo oppå svigerforeldrene,til de får et annet sted å bo, og det er ikke enkelt, En dag av gangen... Varmen er til å ta og føle på,og luftfuktigheten plager meg litt. Men skal ikke klage; jeg liker det heller varmt enn kaldt!(over 30 C nå) Vi kommer oss sikkert i orden snart. 9 åringen min har vært redd spøkelser,enda jeg ikke nevner dem foran han. Han vet ikke hva jeg har sett... Men han vet om Sarah, og nektet ha rom oppe i 2.etg pga det. Men nå,to dager etter, har han tøffet seg opp,og nå vil han ha rom der! =) Mye å venne seg til...
Skravlemamman Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 Kos deg som hjemmeværende da.....jeg er bare sååååå misunnelig:-) Hyggelig å se at du er på plass igjen.....
Northernlights Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Takk,skal nyte mammatilværelsen uten nattskift på mange år. =) Ser fram til at vi kommer oss i orden,og bare våre ting er her. Akkurat nå er det en blanding av smaken til ei dame på over 80 år,mannens kunstige (les:grusomt stygge) blomster og mine ting. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå