Gå til innhold

Dette innlegget om å suge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen liker å gjøre det mens andre liker det ikke.... Enkelt og greit! Hva tror dere om å motta oralsex? Både mannfolk og oss jenter. Er det slik at vi også enten liker det eller ikke? At man ELSKER det, eller IKKE KLARER å nyte det, for man ikke klarer å slappe skikkelig av osv?

(nei, har ikke hatt for mye vin her.... kanskje litt mye pepsi max?) *hehe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er å ikke like med det.....å få oralsex er jo fantastisk.... ! Brilliant ! Konge ! Ja listen er lang...

Skrevet

Jeg lever uten:):):) Selv med litt vin i hodet!

Skrevet

Man må vel være komfortabel med det for å nyte det, så jeg tror det er en sånn entenellergreie. Man liker det, eller så liker man det ikke..

Skrevet

eksen min likte ikke å bli sugd. I Australia og miljøet hans er det kun "sluts" som suger, og ikke noe man gjør med kjæresten sin. Helt merkelig, men det var greit for meg for han var så stor at de få gangene jeg "slapp til", hehe, ble det altfor mye k... i munnen min!

Jeg slapper helt fint av, og elsker å "bli sugd" :) Men har venninner som bare synes det er ekkelt, og typene synes det er skikkelig kjipt at de ikke får gjøre det.

Skrevet

I og med at slett ikke alle praktiserer oralsex, så vil jeg anta at det er noe man enten liker eller ikke liker, ja. Eventuelt tar man hensyn til en partner som ikke liker å utføre det.

Skrevet

Du vet hva de sier om menn som ikke liker å bli sugd..

Kanskje han blir mer ivrig når hvis du mister tennene om noen år? ;)

*slem* :D

Skrevet

vel, vet om ting som er bedre ja. og jeg spenner meg ikke akkurat.

Skrevet

hehe, neida hadde ingen ting med tennene mine å gjøre, tar da ut gebisset først :) og han er en eks.... typen er mer enn fornøyd!

Skrevet

Er ikke det som med andre typer sex? Noen liker å bli tatt i toern, andre ikke osv? Jeg føler ikke for å brette ut hva jeg liker og ikke liker, men det der er individuelt, så det får da bli opp til enhver. Og nei, det er ikke sånt som "alle" gjør, selv om det kan se sånn ut på film, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...