Gå til innhold

Bryllupdagsfeiringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noen som feirer bryllupsdagene sine før det er gått 5 år???? Er vel ikke noen stor bragd over å holde ut i 1 - 3 år vel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel helt an på forholdet?

Skrevet

Vi gjør. Ikke fordi det er en bragd, men fordi det er hyggelig.

Har du inntrykk av at bryllupsdagsfeiringer er sånn another year bites the dust-celebrasjoner tror jeg du burde skaffe nye omgangsvenner. Eller ny partner.

Skrevet

Jeg husker ikke bryllupsdatoen min engang, så her feires i alle fall ikke den dagen.

Skrevet

Hyggelig at man "feirer" forholdet, men hvorfor akkurat bryllupsdagen? Hverdagen er jo pokker like viktig. Og at man lager i stand en "såkalt" ekstra god middag med bernaise og entrecôte, betyr jo at lørdagsmiddagen er usedvanlig kjedelige...

Skrevet

Det var hyggelig å gifte seg, det er hyggelig å markere at man gjorde det, det er naturlig å markere hyggelige begivenheter (fødselsdager, oppspikringer av sære jøder osv) på den dagen det (angivelig) foregikk.

Selvsagt er hverdagen viktig selv om man markerer en dag spesielt.

Bearnaise og entrecote inngår ikke i mine festmenyer, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Mener du at ved passerte fem år har man holdt ut lenge nok til at det bør feires, men ikke før?

Skrevet

Det er så mange merkedager fra før av, og så skal man attpåtil feire bryllupsdagen??? Hvis min mann hadde begynt med valentines og bryllupsdagsfeiringer tror jeg at jeg hadde klikket i vater....det holder med jul og bursdager som finnes i fleng. Men;, det er et MEN her; 5 år, 10 år, 20 år, 25 år vil jeg gjerne feire......da kan man begynne å bli stolt av årene sammen.

Skrevet

Men hva med oss som hadde vært sammen 10 år før vi giftet oss, er det naturligere at vi feirer bryllupsdagen da?? Ettersom vi holdt ut så lenge med hverandre fra før liksom ;o))

Skrevet

Jeg er stolt av å være gift med min partner, helt uavhengig av om giftinga skjedde i går eller for femten år siden. Nå har vi forsåvidt langt flere år sammen enn gifte år, men det er irrelevant.

Det er jo ingen som presser deg til å feire bryllupsdagen, men jeg ser i grunn ikke helt problemet med at andre gjør det.

Skrevet

Tiden før bryllupet spiller jo ingen rolle, skjønner liksom ikke vitsen med stor feiring av 1 - 2 - 3 - 4 - års fbryllupsfeiringene......Vil gjerne vite hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...