Gå til innhold

å ligge i respirator

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nabodame fikk jenta si 4 uker før termin!

Nå ligger hun (mamma`n) i respirator.. grunnen vet jeg ikke, men hva kan skje med henne om/når hun våkner? er hun sitt gamle jeg, eller?

noen som har opplevd det før?

er så fælt d som har skjedd, huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikker på at det ikke er jenta som ligger i respirator?

Skrevet

ja, det er mamma`n.. veldig sikker, desverre!

Det var noe med fettdannelse rundt leveren! :(

er jo helt forferdelig.. lurer så inderlig på hva som kan skje med henne

Skrevet

Har hun hatt svangerskapsforgiftning?

Mulig de holder henne i koma for at hun skal bli raskere frisk igjen? Medisinsk koma? Men det høres jo ikke ut til at det skal være noe feil med hodet hennes av den grunn?

Skrevet

Jeg vet så lite enda, men tror det var pga svangerskapsforgiftning.

Siste som ble sagt var " hun blir nok liggende en uke til i respirator "

Er så fælt dette, har ikke ord... stakkar pappa`n sitter der med den vesle nyfødte... er det her " vanlig" eller? aldri hørt om det, og blir faktisk litt kvalm

Skrevet

Det er vel en grunn til at de passer på svangerskapsforgiftning svært godt.Jeg har sett på nettet at ved alvorlig eklampsi havner man i koma. Det er mest sansynlig det som har skjedd. Men hun blir nok fin igjen, når kroppen bare får ordnet seg. Finnes noen som har opplevd dette inne på Bim - kompliserte svangerskap.

Håper alt går bra med venninna di og den lille.

Skrevet

åhh! håper det jeg også, verden er så urettferdig når sånne ting skjer!

Man blir også veldig hjelpesløs :(

jeg håper hun våkner og kan kose seg med lillebebien som venter på mamma`n sin! Nesten så jeg setter meg på knær og ber til Gud!

takk for svar, jeg ble bittelitt klokere

Skrevet

Det kan jo hende de har søvd ned kroppen hennes slik at den skal få ro og hvile. Aner ikke hvorfor hun ligger i respirator ,men mest trulig som et sikkerhets moment for at kroppen ikke skal glemme å puste.

Jeg vet jeg lå i respirator da de opererte meg i halsen. Aner egentlig ikek hvorfor men sikkert av sikkerhets hensyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...