Trollet73 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Jeg byttet til meg noen diecuts for en stund siden, men dessverre så får jeg ikke brukt dem. For å være helt ærlig så liker jeg dem ikke. De er stanset ut i farget scrappepapir, og ikke i kartong eller Bazzill. Jeg fikk også en bokstavpakke i kartong, men flere av bokstavene er revet litt da vedkommende skulle ta dem ut av kartongen. (de fleste er hele, og det er ikke sikkert at det revne synes for det er på baksiden). Jeg tenkte å kaste bokstavene (gidder ikke å sortere ut de brukbare) og diecutsene, men om noen vil ha dem så sender jeg gratis. Send meg en pm. Dersom flere vil ha dem, så velger jeg ut en av dere (fortrinnsvis en som ikke har egen tang).
Trollet73 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 De er dine! Send meg pm med adressen din
Gjest mphs Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Tror det er enda mere feil med siden nå for det går ikke ann å komme inn på profilene til de andre lengere. Så får ikke sendt pm til deg. Har du en mailadresse jeg kan sende adressen til? Eller vil du heller ha min mailadresse?
Trollet73 Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Adressen din er mottatt. Men jeg klarte heller ikke å svare deg på pm (har du full postboks?), så jeg skriver her istedet. Det er fint om diecutsene kan komme til nytte i stedet for å bli kastet. Det er jo ei som har sittet og laget dem. Når det er sagt, så vil jeg bare presisere at cuts som jeg lager selv (og jeg vil anta at det gjelder de fleste andre som lager også) har en helt annen kvalitet ettersom de trykkes i kvalitetskartong (Bazzill og likenende). Jeg sender dem i morgen
Gjest mphs Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Da har jeg fått brevet fra deg. Tusen takk. Jeg er sikker på at jeg får brukt noe av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå