Gøril (210406) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 er den ikke stor for de minste?
Katja Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg har hatt den fra Bokklubbens Barn til mine, likte den godt, særlig fordi det er gode skulder-remmer, og remmer over mage og bryst, så ikke sekken sklir av de små skuldrene.
Lille Jumbo Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Bergans sin er super. Kanskje litt stor for de minste men det er vel du som kommer til å bære den mest de første årene tenker jeg....
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Nei, den 12 liters sekken er helt glimrende for de minste...
På vei igjen <3 Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Går dere til/fra barnehagen med de minste barna uten vogn? Og hvor mye mat har dere med i sekken? Nok til en hel uke?
SnupsaTupsa Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Vi kjøpte Bergans i dag ) Skal gå uten vogn, men det er 5-10 min (dvs går med vogn, men den er til minsten, og ikke barnehagejenta)
På vei igjen <3 Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Det jeg tenker på er hvor mye de bruker denne bhg sekken. Til og fra bilen? Hva er da så viktig med å ha det dyreste og beste? Greit nok med skolebarn som bærer bøker på ryggen, men de minste bærer nesten ikke sekkene sine selv en gang. Vi har kjøpt billige sekker med byggmester bob, prinsesser og kaptein sabeltann på. De er lette også, veier ikke stort for de korte turene de tar i bhg med så små barn...
Hufsla Skrevet 4. august 2007 #13 Skrevet 4. august 2007 gutten min har en sekk som heter troll. Den er fin nok, men det er flere rom i den og det syns jeg er unødvendig og lite praktisk. Rommene blir jo ikke så store da. Jenta mi fikk sekk her om dagen, og det ble en disney sekk med nasse nøff. Helt enkel og grei. De trenger jo nesten ikke sekk da, mate og drikke får de i barnehagen og skift har vi liggende der. Så det er ikke stort i de!
Katja Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 I mange barnehager bærer ungene egen sekk på tur. Sånn var det i vår barnehage, på turdagen, måtte de ha med sitteunderlag, niste og drikke, og det måtte de bære selv. Og da er det bra med en sekk som sitter godt på, og ikke sklir ned over skuldrene. Har sett nok av unger med ekle sekker, som ødelegger turgleden for de.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Vår på 3,5 har den på ryggen selv når vi går ja, oppi der har han en mat-boks, boksere og ekstra skift... Dette tar vi med oss hjem hver dag... Sekken er kjempe god på ryggen hans og han bruker den som tursekk når vi går i fjellet
SnupsaTupsa Skrevet 4. august 2007 #18 Skrevet 4. august 2007 vi betalte 299,-, men aner ikke om det er mye eller lite for den... Regner med de går turer osv i barnehagen, i tillegg til at vi går frem og tilbake hver dag. Og den er også beregnet fra 2-6 år, så da blir den jo godt brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå