Gå til innhold

Hvilken vogn ville du valgt til ditt neste barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvist du ikke skal bruke den du har fra før da.....hihi

Saken er det at til 1barnet hadde jeg en Brio kombi. Var sånn passe fornøyd med den. til 2 barnet hadde jeg en simo kombi. Den var jeg kjempe fornøyd med bort sett fra at jeg synes beggen ble litt liten til et vinter barn. Så nå lurer jeg på hvilken vogn jeg skal kjøpe til det 3 barnet...

Har dere noen erfaringer og komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Simo bagvogn eller duo?

Skrevet

Kjøper dere ny vogn for hvert barn? Vi hadde Emmaljunga Duo Edge til første mann og den skal jeg bruke til neste også. Hadde nok ikke valgt den vogna igjen, men nå er nå den i hus og da får den holde!

Skrevet

Det hørtes kanskje litt råflott ut med ny vogn til hvert barn men grunnen til det er at det er så langt i mellom hvert barn. 5 og nesten 7 år....så da han vognene blitt solgt etter hvert.

Skrevet

Ok. Da forstår jeg. Ellers synes jeg det høres litt råflott ut :-)

Skrevet

vi skal kjøpe simo kombi eller duo til denne... Tror det blir kombi, men så hadde jeg duo til førstemann, og det var ganske greit det også... Jeg tror det bli kombi, fordi da kan jeg bare løfte bagen utav, så kan storebroren bruke vogna også.(han vil være 2 år 2mnd når babyen kommer).

Skrevet

vet ikke akuratt hvilken vogn jeg ville valgt men jeg kommer ihvertfall til å kjøpe en bagvogn istedet for kombi. Har brio kombi nå, og var fornøyd med den når jeg hadde baggen oppi, men nå syns jeg den blir så stor og klumsete som sportsvogn. Så jeg kommer til å kjøpe bagvogn først også heller kjøpe en lettere sportsvogn senere. (hvis ikke vi bruker brio kombien til neste barn også da...)

Skrevet

hva med en vogn med soft bag?

har hørt at de bagene kan være litt større,litt mer tøylige..

jeg har hatt brio kombi og simo bagvogn...

får du på vinteren ville jeg kanskje satsa på en bagvogn..

vi fikk i august og hadde bagvogn,holdt ikke hele vinteren,bytta da han var 7 mnd...en lang gutt..

men hadde han blitt født 1 mnd senere ville den holdt hele pose perioden...

Skrevet

ja, det hadde jeg glemt... det er jo innamri greit å kunne løfte ut baggen når baby sover f.eks.. kanskje jeg ikke hadde kjøpt bagvogn alikevel da :P

Skrevet

Hartan Skater, som vi brukte i nesten 4 år til gutten vår. Har vært svært fornøyd med den, og ville valgt samme vogna en gang til. Men det er rent hypotetisk, ettersom vi ikke skal ha flere barn.

Skrevet

Jeg har ingen andre som skal bruke vogna enn babyen og i bilen må jeg ha sete for det er ikke plass til nett til beggen når alle barna er med. Vogna kan jeg kjøre helt inn i gangen når jeg har vert ute og om babyn sover..... Disse duo edge vognene er de gode å trille?

Skrevet

Jada, god å trille. Vi fikk låne et classic understell. Synes kanskje det gjorde vognen enda lettere å trille. Bagen var kjempestor. Hadde nok holdt lenge til tulla, men hun ville opp og frem...Det er rygg i bagdelen også, men det oppdaget jeg ikke før etter at jeg hadde byttet. Ble litt mer klumpete med sportsvogndelen synes jeg. Vognen er kjempetung. Jeg hadde problemer med ryggen etter fødselen og der var såvidt jeg klarte å løfte den inn i stasjonsvognen vår. Ellers kjempegrei vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...