På vei igjen <3 Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Har ikke hørt om det før, men her er det visst stort... Er ikke så inne i merker da, noen som kan oppdatere meg?
På vei igjen <3 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. august 2007 Mente å skrive billabong, ikke billanbong...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Ja, det er kjent her i Norge. Det er litt sånn skaterklær.
En_av_hver Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Ja, de har en del kult synes jeg:-) Spesielt badashortser.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Billabong er vel et relativt kjent klesmerke ja som fører klær med en litt "surfer aktig stil" vil jeg si............ Shortser,bikinier, sko,t skjorter osv osv......... shortsene er innmari fine hvertfall : )) Jeg liker klærne deres kjempe godt........kjøpte shorts, bikini og sko i våres og har brukt det masse !!!
*Kleopatra Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Det er et kjent merke ja, selges blant annet på La Redoute.
På vei igjen <3 Skrevet 4. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2007 Okei. Har kjøpt meg en skikkelig digg munkejakke i det merket, men har ikke hørt om det før. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå