rampejenta - ny spire Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 jeg lurer på endel ting.. -Kjole.. tok dere med eller leide/kjøpte dere der nede`?? -blomster.. regner med at det er enkelt å skaffe der?? -frisør??? - fotograf?? fant ei på nettet som var sinnsyk dyr.. -ringer?? kjøpe hjemme eller der nede?? redd for å bli lurt av gull smedene der nede, mye juggel kan du si..
rødhette* Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Har svart deg ang kjhole, blomster og frisør på pm'en du sendte meg, skrev også ang fotograf. Vi bruker forlovelsesringene våre videre som gifteringer, vi.
rampejenta - ny spire Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 jeg gjorde noe kjempe dumt når jeg skrev pm til deg for jeg kommer ikke inn på min side så jeg får ikke sjekka pm min..
rampejenta - ny spire Skrevet 5. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2007 fikk det til alikevel:) hihi..
luckymum Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Dette er noe jeg også lurer på =)Håper noen kan komme med noen gode tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå