Gå til innhold

Kanskje ikke lov, men.... (link)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint! Strikke klær er noe av det nydeligste jeg vet:)

Skrevet

Kjempefint ja! Jeg pleier ikke syns strikkaklær er så veeldig fint, men ditt syns jeg var kjempefint!

Skrevet

Stikkeklær er (som dere sikkert vet) noe av det KJEKKESTE jeg vet, hehe =)

Skrevet

*smiiiiiiler stolt*

 

Takk =)

Skrevet

Så flink du er!

Du strikker vel ikke tilfeldigvis på bestilling??

Er litt ullfrelst og kunnet tenke meg et ullsett til gutten min på straks 2 år.....

 

 

Skrevet

Joda, jeg strikker på bestilling =)

Skrevet

så gøy da!

Da må jeg tenke litt på hva jeg ønsker så skal jeg ta kontakt!

 

 

Skrevet

Såflink du er:)

Skulle ønske jeg også var så flink, men jeg hater å strikke. Hehe

Har heldigvis mamma og svigermor som strikker til snuppa:)

Skrevet

*hehe, søte dere er*

 

Takk =)

Skrevet

Gjør bare det du!

 

Snakkes!

 

=)

Skrevet

oi...det var jo kjempe fine klær. Trodde du la ut noe som var skikkelig dumt.

Skrevet

Hehe, neida.... Ikke noe dumt dette! =)

Skrevet

Å, det første settet fikk jeg sååå lyst på til lillegutt i magen. Men mammaen min hadde nok blitt fornærmet om ikke hun fikk strikke - så jeg får finne et fint mønster til henne i stedet :-)

 

Jeg er imponert !

Skrevet

jeg er på jakt etter en hel strikket ulldress til å ha under dress og over ullundertøy, du har ingen profil så får ikke sendt deg pm. kan du ikke sende meg en mail på [email protected] :)))

Skrevet

Nå har du mottatt mail fra meg =)

Skrevet

åååh, så utrolig masse fint d va der..åsså så billig då!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

shank u, er på vei i seng, så ser på den imorgen og svarer deg da :)))

Skrevet

Ja, er kanskje litt rimeligere enn det burde vært, men kjekkere å få solgt tingene (og så lage nye), enn å bare ha de liggende her liksom! =)

Skrevet

Ja, best å la mormor få strikke, så hun ikke blir lei.... Hehe =)

 

Finnes masse fine mønster. Jeg liker Sandnes Garn sine hefter best (Lanett og Mandarin), men på garnstudio.no finner du drops sine oppskriftshefter gratis.... Bare et lite tips! =)

Skrevet

wow...flott...kanskje du strikker ponchoen til snuppa for meg...ville ha en enfarget en...lett mønster var det og...det gjør du sikkert på 1 2 3 hehe

Skrevet

send meg bare en mail så ser vi....sikkert no problem det! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...