frøken blå Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Flere andre gjør det jo, så jeg "brifer" litt jeg og.... Hehe =) http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10745081&sid=xz11abc9mE3H068000&WT.svl=Bilde
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Kjempe fint! Strikke klær er noe av det nydeligste jeg vet:)
Harald Ripultfør Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Kjempefint ja! Jeg pleier ikke syns strikkaklær er så veeldig fint, men ditt syns jeg var kjempefint!
frøken blå Skrevet 4. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2007 Stikkeklær er (som dere sikkert vet) noe av det KJEKKESTE jeg vet, hehe =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Så flink du er! Du strikker vel ikke tilfeldigvis på bestilling?? Er litt ullfrelst og kunnet tenke meg et ullsett til gutten min på straks 2 år.....
frøken blå Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 Joda, jeg strikker på bestilling =)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 så gøy da! Da må jeg tenke litt på hva jeg ønsker så skal jeg ta kontakt!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Såflink du er:) Skulle ønske jeg også var så flink, men jeg hater å strikke. Hehe Har heldigvis mamma og svigermor som strikker til snuppa:)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 oi...det var jo kjempe fine klær. Trodde du la ut noe som var skikkelig dumt.
frøken blå Skrevet 5. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2007 Hehe, neida.... Ikke noe dumt dette! =)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #14 Skrevet 5. august 2007 Å, det første settet fikk jeg sååå lyst på til lillegutt i magen. Men mammaen min hadde nok blitt fornærmet om ikke hun fikk strikke - så jeg får finne et fint mønster til henne i stedet :-) Jeg er imponert !
Gjest Skrevet 5. august 2007 #15 Skrevet 5. august 2007 jeg er på jakt etter en hel strikket ulldress til å ha under dress og over ullundertøy, du har ingen profil så får ikke sendt deg pm. kan du ikke sende meg en mail på [email protected] ))
frøken blå Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Nå har du mottatt mail fra meg =)
Happy H Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 åååh, så utrolig masse fint d va der..åsså så billig då!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 shank u, er på vei i seng, så ser på den imorgen og svarer deg da ))
frøken blå Skrevet 5. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2007 Ja, er kanskje litt rimeligere enn det burde vært, men kjekkere å få solgt tingene (og så lage nye), enn å bare ha de liggende her liksom! =)
frøken blå Skrevet 6. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. august 2007 Ja, best å la mormor få strikke, så hun ikke blir lei.... Hehe =) Finnes masse fine mønster. Jeg liker Sandnes Garn sine hefter best (Lanett og Mandarin), men på garnstudio.no finner du drops sine oppskriftshefter gratis.... Bare et lite tips! =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 wow...flott...kanskje du strikker ponchoen til snuppa for meg...ville ha en enfarget en...lett mønster var det og...det gjør du sikkert på 1 2 3 hehe
frøken blå Skrevet 6. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. august 2007 send meg bare en mail så ser vi....sikkert no problem det! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå