Gå til innhold

Skal/skal ikke.. Ang. barnehagetilvenning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag begynner jenta vår i barnehage. Gruer meg veldig, og har veldig lyst til å se hvordan barnehagen er(er nyåpnet). Sambo har fått fri hele uka pga. tilvenninga. Vet at jeg også har krav på det, men saken er den at jeg er i en litt kinkig situasjon på jobb. Har vært vikar noen måneder, og vikariatet gikk ut på fredag. Fikk presset de slik at jeg fikk jobbe der en uke til, pga. de hadde lovet meg å gi beskjed dersom jeg skulle få vikariatet lengre, noe de ikke gjorde. Er veldig usikker på om jeg får jobbe der videre. Er redd for at dersom jeg tar meg noen timer fri et par dager i uken, mister jeg jobben. De har mange kandidater å velge mellom, og tror ikke jeg står så veldig langt oppe på listen fra før, i og med at jeg er kvinne med barn... Dessuten er det vel rart dersom jeg går og krever fri når jeg har fått en uke ekstra?

Er mange damer der med barn fra før, men de er vel fast ansatt, så vidt jeg vet...

Hva mener dere?

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du skal la pappaen få ta seg av tilvenningen jeg..så kan du gå en tur innom barnehagen uken etter.. om du ikke skal jobbe..får jo besøkt barnehagen masse etterhvert vil jeg tro

Skrevet

La pappaen ta innkjøringa, det gjør jeg :o) Går sikkert så fint atte :)

Skrevet

Jeg hadde gått på jobb og latt pappaen ta tilvenninga.

Skrevet

Huff, ja... Vet at det er det mest fornuftige. Men har så utrolig lyst til å være med for å se hvordan hun kommer til å få det. Men, men..

Skrevet

Ville også latt pappaen at tilvenninga. Har du anledning til å være med før eller etter jobb da? Bare for å se henne i barnehagen?

Skrevet

Har jo KRAV på det, og vet jeg får det dersom jeg ber om det. Men vet ikke om det har noen innvirkning på om jeg får forlenget vikariatet eller ikke.. Er bare det. Kjipt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...