Gå til innhold

ang. fødeplass


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alle brev ang at de har fått plass til å føde der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg skal føde (tønsberg) så trenger man ikke søke engang. Holder at man bare kommer inn når man skal føde. Ingen blir stoppet i døra som Jordmoren på omvisningen sa.

Men vet det ikke er sånn overalt.

Skrevet

JEg skal i fredrikstad, men har ikke fått noe svar tilbake.. Litt kjipt å komme dit å få beskjed om at nei du skal ikke hit...

Skrevet

ta å ring de på mandaen og hør med de om du har fått plass. :)

Skrevet

på KK i bergen får man plass dersom man søker, og man får ikke noe brev om at man har fått plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...