Marianne og Kristoffer:) Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Får alle brev ang at de har fått plass til å føde der?
fairy Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Her jeg skal føde (tønsberg) så trenger man ikke søke engang. Holder at man bare kommer inn når man skal føde. Ingen blir stoppet i døra som Jordmoren på omvisningen sa. Men vet det ikke er sånn overalt.
Marianne og Kristoffer:) Skrevet 4. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2007 JEg skal i fredrikstad, men har ikke fått noe svar tilbake.. Litt kjipt å komme dit å få beskjed om at nei du skal ikke hit...
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 ta å ring de på mandaen og hør med de om du har fått plass.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 på KK i bergen får man plass dersom man søker, og man får ikke noe brev om at man har fått plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå