Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Syk her😔

    Anonymkode: a2d97...3c3
  3. Lagertha

    Syk her😔

    Jeg er veldig glad I Krim jeg da. Så jeg søkte bare på Agatha Cristie på tv2 play, dukket opp mange gode serier. God bedring! 🌼🌷
  4. Anonym bruker

    Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med

    Hadde jeg bare vært @Himmel og hav f.eks hadde alt stilt seg annerledes. Sukk 💔💔💔 Anonymkode: 92665...2b9
  5. Anonym bruker

    Syk her😔

    Korrupsjonsjegerene 9-1-1 Bosh Bosh Legacy The Rig The Last of Us Silo Anonymkode: a2d97...3c3
  6. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Besatt, ikke betatt. Anonymkode: 920fb...fbd
  7. Anonym bruker

    Andre med barn med store utfordringer? Er så sliten for tiden

    Ikke bry deg om andre folks oppgulp om at du kan være på sosiale media,hev deg over det! Har to ungdommer med Adhd og det har vært og er tøft. Gjør så godt jeg kan og kan ikke gjøre det bedre. Jeg er helt sikker på at du er en fantastisk mor! Og at det er lov å kjenne på å være sliten. Kan du unne deg veninnekveld med vin, ha barnevakt å gå på kino? Noen ganger skal det ikke så mye til for å hente seg inn❤️. God klem Anonymkode: 7cd2b...bc1
  8. the amazing spidermamma

    Forhåndssteke pizzabunn

    Vi skal servere hjemmelaget pizza til en skoleklasse, og jeg vil gjerne forhåndssteke pizzabunnene dagen før for å spare tid. Men må de fryses etterpå, eller kan jeg bare avkjøle dem, pakke dem i plast og bruke dem dagen etter? Noen som vet?
  9. I dag
  10. Anonym bruker

    Ufør-hvor mye man gjør per dag

    Nå har jeg lest innlegget nøye flere ganger. Tror dette bare er trolling. Deler av jobben hun gjør er å sitte på nettet for å bestille ferier og ting til oppussing. Anonymkode: 87849...53d
  11. Anonym bruker

    Hvorfor er det noen som aldri kan få bli med

    denne gjengen her inne? Er det dårlig gjort å la noen stå på ut siden? Aldri få bli med. Er det bare sånn det er? Jeg vet svaret! Ja, noen vil aldri bli akseptert og bare bli oversett uansett. Anonymkode: 92665...2b9
  12. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    Tourettesforeningen Autismeforreningen Anonymkode: 1e473...17e
  13. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Samleie er jo såååå godt ! Anonymkode: 99078...4aa
  14. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Jeg er betatt 🫣 Anonymkode: 629c2...d5c
  15. Anonym bruker

    Hvis en mann er interessert... da skjønner man det?

    Hva mener du? Anonymkode: 629c2...d5c
  16. Anonym bruker

    Smerter ved skulderblad

    Tøye øvelser. Den beste for det området synes jeg er å sitte med strake ben, ta tak med høyre hånd på yttersiden av venstre fotblad (må nok bøye kneet for det) og så forsøke å rolig strekke ut benet igjen. Gjenta på andre foten også. Ellers styrkeøvelser for overkroppen. Å dra i strikk er bedre enn å løfte vekter om du har slitasjeskader. Jeg har god effekt av å starte stående, legge meg på magen og reise meg opp igjen. Bruker dette som en del av treningsrutinen, 3x1min. Anonymkode: ea65e...56b
  17. Anonym bruker

    Savner en mann

    Kjekt med sånne hyggelig svar! Tusen takk! Anonymkode: 49868...cc6
  18. Anonym bruker

    Hva er du medlem av?

    OBOS, Røde Kors, Human Etisk Forbund, 2 grendelag og sikkert noe mer. Anonymkode: 42de1...5e8
  19. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kanskje du egentlig er lesbisk, og vil ha sex med en kvinne. Stiller opp jeg🙈 Anonymkode: 60d29...f36
  20. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg er ikke dum! Det er jeg fult klar over! Anonymkode: 49868...cc6
  21. Anonym bruker

    Åh. Dette evige maset om kake, vafler og boller

    Og ingen hevder at det er måtehold. Slapp av og nyt livet. Anonymkode: 5344e...52c
  22. Anonym bruker

    Savner en mann

    Det er sant! Klart ingen bryr seg! Anonymkode: 49868...cc6
  23. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det er verdt å prøve iallefall. Takk for tips. Anonymkode: ede2a...8b2
  24. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ja, kanskje. Har prøvd å fantasere om damer. Men får det ikke til. Tror likevel det hadde vært lettere. Men mannen min er jo også bestevennen min. Og er virkelig en bra mann på alle måter. Anonymkode: ede2a...8b2
  25. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Det må jo ikke være sånn at han skal få orgasme til slutt. Hadde det vært mindre ille for deg om du først tilfredsstilte ham, mens du fortsatt var kåt? Anonymkode: 71f9b...27f
  26. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Ah, da misforsto jeg. Kanskje bestille en time hos sexolog? Anonymkode: f6aaa...bbe
  27. Anonym bruker

    Det er noe galt med meg seksuelt

    Kanskje du er lesbisk uten å skjønne det selv? Anonymkode: 20405...884
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...