Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Dere som spilte et instrument da dere var barn

Slutta etter 7 klasse, spelar 3 andre instrument no. (ikkje kjempebra nei, men vel nok til sitt bruk, og ein blir jo betre og betre etterkvart) Anonymkode: a49fb...bde
  3. Kan utelukke graviditet, har ikke hatt sex siden desember og er sterlisert i tillegg, har stort sett regelmessig mens,men nå er den 6 dager for sent,men urinen lukter vondt fortiden og har små hvite prikker i tisset, kan det være grunnen? vil gjerne bli ferdig med den, så LEI Anonymkode: 0d585...802
  4. Anonym bruker

Euro Disney

barnslig kjerring Anonymkode: 2ad95...daa
  5. Anonym bruker

Dere som spilte et instrument da dere var barn

Sluttet etter 6. klasse. Ble aldri særlig flink og har aldri spilt siden (piano). Anonymkode: 38b13...ce1
  6. Anonym bruker

Tips til solkrem? :)

Skal kjøpe änglemark jeg også:) Jeg var egentlig veldig fornøyd med Apotek1 sin egen solkrem faktor 30, men ser at den inneholder flytende plast så det er uaktuelt å kjøpe mer. Anonymkode: 6df12...526
  7. Today
  8. Anonym bruker

Hva ville dere tenkt? Er det "normalt" å ikke gjøre noe?

Eg ville styrt unna trur eg. Elles risikerer du å vere den som må finne på aktivitetar, sørge for sosialisering og i det heile tatt vere den som alltid tek initiativ. Snakkar av erfaring. Eg skulle så veldig gjerne av og til sleppe å vere den som har ansvar for å få familien ut på tur, få ting gjort i huset, sosialisere både mann og barn, finne ut kvar vi skal reise på ferie osb.. Sjøl er eg sosialt anlagt og merka litt for seint at mannen berre hengde seg på(eller vart dratt med...) Anonymkode: b7117...129
  9. Syngensang

Hygiene-hvem er dere enig med her?

Aldri greit å gå med same truse meir enn eit døgn om ein har noko val.
  10. Anonym bruker

Viss ein er mange stua saman på ein liten plass er det vel desto større grunn til å vaske seg med klut og bytte truse og sokkar kvar dag??? Eg er einig med deg hi, ikkje bytte truse og sokkar meir enn ein gong på ei veke er kjempeekkelt!!! Anonymkode: 32220...610
  11. Keisersnitt er mye tryggere for begge to når babyen ligger i seteleie. Ville ikke vurdert noe annet engang.
  12. Anonym bruker

Setefødsel eller keisersnitt. Gi meg historiene deres

Tvilling to kom i seteleie, men det tells liksom ikkje, sidan tvilling 1 kom rett veg og hadde "bana vei"..... Snakk om å få to born for prisen av ein (viss ein isolerer fødselen frå resten av livet🤣) Anonymkode: 2ff41...177
  13. Anonym bruker

Lys rød/rosa utflod i dpo-land

Noen som vet hvorfor? Varer noen få dager midt i dpo-land. Tror ikke det er festeblødning dessverre, hatt dette i en annen syklus også uten å ha fått positiv test. Litt bekymret for at det er noe galt og at jeg ikke kan bli gravid uten hjelp.. Anonymkode: e277d...04d
  14. Anonym bruker

Er bh uten spiler bra nok?

Høyner med G, heng og sleng! Spilebh er obligatorisk, ellers blir det enten to laaaaange, eller ein brei... Viss eg hadde små uten heng skulle eg jammen gått med spilefrie eller uten bha altså, men som det er no er det direkte uforsvarleg, eg kan få overbalanse og snuble, eller få spenetrakk. Anonymkode: 7743e...98e
  15. Anonym bruker

Dessverre har de ikke den solkremen her vi bor. Men har bestillt faktor 30 fra Cosmica og faktor 15 til meg selv. Anonymkode: a8a76...ff6
  16. Mango kids, stylepit, jollyroom Anonymkode: 50e1f...c9d
  17. Anonym bruker

Änglamark fra COOP, eneste jeg kan bruke på ungene uten at jeg får migrene anfall av lukta. Den lukter ikke noe, lett å smøre ut. Pleier å kjøpe flere tuber når de har -40% på Änglamark produktene. Bruker faktor 30, de har veldig lys hud. Anonymkode: dcf00...f14
  18. Anonym bruker

Jeg blir gal av mangel på sex og nærhet

Alltid vært dårlig kommunikasjon, vi klarer ikke snakke om noe! Men i starten hadde vi masse nærhet og sex. Stort sett på mitt initiativ, ser jeg jo i ettertid.. Anonymkode: 4be7d...0ab
  19. Anonym bruker

Prøver jeg å ta rundt han eller kysse han, så «skvetter» han unna, skyver meg bort eller snur på hodet sånn at det blir er kyss på kinnet istede. Jeg har gitt opp, jeg klarer ikke bli avvist mer. Hvis jeg kryper inntil han når vi har lagt oss ligger han bare der, som om jeg ikke eksisterer. Av og til tar han imot en klem, men da dunker han meg kameratslig på ryggen og det er det.. Har tenkt å be han sjekke testosteron-nivå hos legen. Anonymkode: 4be7d...0ab
  20. Anonym bruker

Idiopatisk inkraniell hypertensjon og gravid?

Så godt å høre😁❤ Har tenkt flere ganger på å skrive her til deg å spørre hvordan det gikk/går med deg, men i aøt hverdagsstresset så har det gått i glemmeboka😔 Men nå har jeg fått spurt deg! Er du langt på vei? Gikk du på mange tabletter om dagen? (Diamox eller topimax?) Sorry at jeg spør er ikke meningen å mase altså..Men er første gang jeg har snakket med noen andre som har IIH.🙈 Jeg har ett så sterkt ønske om å komme meg 100% av medisinene så man kan prøve å bli gravid uten at det skal være noe risiko mtp medisiner og fare for akutt økning av trykk😔 Masse lykke til videre❤ Anonymkode: 78376...763
  21. Anonym bruker

Hva sier han til situasjonen? Har dere alltid vært slik - lite sex og lite kommunikasjon og lite nærhet? Om han generelt ikke har lyst på sex, da burde han ha oppsøkt lege for lenge siden, for det er mange menn som går med ubalanser i hormonsystemet sitt som fratar dem sexlyst. Det er jo synd når et legebesøk og blodprøver kunne endret det... Hva gjør han om du begynner å gi ham en klem om dagen, stryker på ham, viser ham at du er oppmerksom på ham? Hos noen kan det være en vei tilbake - nærhet kan avle nærhet. Men helt ærlig, av og til er det greit å si at nok er nok. Dere har forsøkt, dere har vært i parterapi - likevel har dere ingen nærhet, ingen kommunikasjon, ingen sex. Hvor gamle er barna? Anonymkode: 05715...c81
  22. Anonym bruker

Greit å bli skuffet over dette? Føler meg utelatt

Enig. Det er lov å være skuffet og lei seg, men ikke forvent sympati videre i denne tråden hvis du ikke spør. Anonymkode: ec6e0...03d
  23. Vi har ikke sex, ingen nærhet, kyss, intimitet, vi ser ikke hverandre naken på badet, engang. Vi har slitt med forholdet i SÅ mange år, men kommer ingen vei. Vi klarer ikke kommunisere, vi er som fremmede for hverandre! Men så, av og til, har vi fine perioder. Og da tenker jeg med en gang at vi kanskje kan overleve likevel. En klem, helt ut av det blå. Eller at han ler når jeg prøver å være morsom. At han viser meg litt omsorg. Det er nok til at jeg tror vi kan fortsette som par. Men jeg vet ikke om det går. For det er så lang imellom de små gode glimtene. Og så uhyre sjeldent vi har sex. På det meste går det 1,5 år mellom. Og jeg dør innvendig. Jeg prøver å ta initiativ, og sist vi hadde sex måtte jeg overtale han med masse argumentasjon og nesten tigge han om å ha lyst på meg. Jeg dør av det også, og har ikke prøvd igjen. Det er 4 mnd siden. Og han har ikke vært borti meg siden. Hva skal jeg gjøre!? Leve med at sex og nærhet ikke er for alle? Eller bryte opp etter 25 år, tre store barn og et helt liv sammen!? Jeg klarer jo ikke det heller.. utallige timer på FVK har ikke hjulpet i det hele tatt. Jeg har mistet all selvtillit og jeg føler meg som verdens styggeste og ekleste dame! Men jeg vet innerst inne at jeg egentlig er attraktiv! Bare ikke for mannen min. Anonymkode: 4be7d...0ab
  24. Yesterday
  25. Anonym bruker

Jo, han luktet ille. Men vi var ikke veldig innpå hverandre, ferdige med det🙄 Anonymkode: 01148...f79
  26. Anonym bruker

Han pakker gjerne bare med en. Og han gjør sånn hjemme også, jeg forstår det bare ikke. Anonymkode: 01148...f79
  27. Anonym bruker

Nei, jeg vasker ikke barna flere ganger om dagen? Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 01148...f79
  28. Anonym bruker

Ja, han luktet ille. Nei, hudbakterier bryr meg ikke. Tenker mest på laget med tarmbakterier og avføringsrester i den trusa. Det går jo gjennom bukser. Problemet er at han gjerne drar en sånn hjemme også. Derfor jeg skrev feks. hyttetur. Er det fortsatt greit å gå med damme truse 4-5 dager når dusj og vaskemaskin er tilgjengelig? Anonymkode: 01148...f79
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden