Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hirka89

Flere med termin i juni :) ?

Spennende √• se hva som skjer fremover for oss alle sammen ūüėä Vi f√•r holde hverandre oppdatert p√• utvikling og f√łdsel ūüėĀ
  3. Ja, det kan jeg. Har to barn med to forskjellige og sambo har ogs√• et fra f√łr. Jeg ser jo at det er stor forskjell i de tre. Sambo sitt barn er tynn, hengslete, poser under √łynene, utstikkende √łrer ogskjev munn. Dessverre arvet dette av mora si. Men han har pene trekk ogs√•, men ikke noen kjekkastrekk etter min mening. Min f√łrste har mer kjekkasen over seg, solbrun atletisk og pent ansikt. V√•r felles er bare et stort vakkert smil, utrolig sprudlende og f√•r alle rundt seg til √• elske henne hvor en hun g√•r. Anonymkode: deeb4...282
  4. Beklager, leste feil. Jeg leste det som at han tjente mindre ūüĎćūüŹľ (Skru av caps-lock) Anonymkode: 69137...ab3
  5. Anonym bruker

Britax kidfix beltestol

Noen som har erfaring med den? Ser at den har avtagbar rygg. Er det er ulempe? Anonymkode: b0c93...bb5
  6. Man tvinger ikke folk til √• ta opp l√•n. Men man kan unng√• √• gi bost√łtte. Hvis det faktisk ikke er noe annet grunnlag for bost√łtte, enn religi√łse √•rsaker, s√• er det jo faktisk helt h√•pl√łst at staten skal bruke millioner av kroner p√• det. Anonymkode: d4766...ad6
  7. Det forslaget kommer aldri til å gå igjennom. Det skriker diskriminering. Man kan ikke tvinge folk til å ta opp lån. Hvis man skal tvinge en gruppe til å ta opp lån, må man tvinge alle.
  8. Dessuten, og det er nesten litt festlig hvor lite de vet f√łr de uttaler seg, s√• leser jeg i Aftenposten at det er snakk om √• ta bort bost√łtte for de som ikke tar opp l√•n. N√• f√•r man innvilget (Husbankens) bost√łtte uavhengig av om man leier eller eier, s√• om inntekten er liten nok, s√• f√•r man fortsatt bost√łtte om man eier en bolig og har l√•n p√• den. man kan, i visse tilfeller, ende opp med √• f√• mer enn om man leide en rimelig bolig. Totalt skivebom av Frp. Anonymkode: d4d25...c88
  9. Selvsagt...Og jeg gj√łr jo det, jeg bare f√łler om at noen i denne situasjonen har "rett til" √• v√¶re sur og grinete s√• er det MEG og ikke HAN!? Anonymkode: 7896e...4ab
  10. Hvorfor skal man betale for å sitte på, når han likevel skal den veien? Ta bussen, av prinsipp, istedet for å betale svarte penger. Anonymkode: 9accc...4c0
  11. Vel, n√• er jo poenget her at vi tjener akkurat like mye! Hvorfor skal jeg v√¶re den som er ansvarlig og spinker og sparer for √• ha litt p√• siden til han roter det til igjen?? Og hvor mye koster det egentlig √• si TAKK for at du er ansvarlig og stiller opp og hjelper meg, og UNNSKYLD for at jeg roter det til, jeg skal pr√łve √• se over √łkonomien n√• n√•r jeg f√•r feriepengene s√• jeg ikke st√•r i denne situasjonen igjen!?! Anonymkode: 7896e...4ab
  12. Anonym bruker

T√łrr du? F√• h√łre de negative sidene ved deg

Jeg synes ikke denne tråden er morsom, fikk bare vondt i magen av den. Jeg er nok ganske kjedelig, det er vel min dårlige side. Og litt lat og rotete. Anonymkode: eeca3...8e0
  13. Jeg har en mann som er akkurat som deg. Han tjener mye mer enn meg, og av en eller annen grunn s√• tror han at det ¬ębare er √• spare litt opp p√• siden¬Ľ. Nei, det er ikke s√• lett n√•r man aldri har noe til overs. Og hver gang man sliter √łkonomisk, s√• skal man stilles til veggs, og den som selv har masse penger klarer ikke √• sette seg inn i situasjonen. Anonymkode: 69137...ab3
  14. Dere er to og dere har felles √łkonomi. Da b√łr man jo stille opp for hverandre. N√•r det er sakt; om han roter med √łkonomi ville jeg forlangt √• f√• mer kontroll. Han er jo tydeligvis 5 √•r mentalt. Ikke gi han tilgang til kontonr ditt, personnr eller nettbank. Virker som han kan komme til √• rote det til fullstendig! Anonymkode: 671d5...a79
  15. Det var det jeg tenkte. Det var voldsomt til fisking da, er nok desperate nå som Bompengepartiet er i framvekst.
  16. Mamma!23

Er dette skyggestrek?

Men igjen så er testene sterkere
  17. Dette. Dessuten er det i de fleste kommuner begrenset med kommunale boliger, og de aller fleste f√•r en tidsbegrenset husleiekontrakt (med unntak av omsorgsleiligheter ol). I mange kommuner er ogs√• husleia i de kommunale boligene p√• markedsniv√•, s√• man bor ikke noe billigere der enn hos private utleiere. Jeg tenker at dette er nok et sleivspark fra Frp for √• fiske velgere. "Se, vi gj√łr noe med et imagin√¶rt problem, hauser det opp til noe st√łrre enn det er, klistrer det ut i media s√•nn at alle fordomsfulle og ukritiske lesere kan kaste seg p√• b√łlgen og ri med." Anonymkode: d4d25...c88
  18. Jeg og samboer har delvis delt √łkonomi. Dvs vi har satt opp hvor mye vi bruker p√• husleie, mat, str√łm, bhg, kl√¶r til barna osv hver m√•ned, og s√• deler vi det p√• to og setter v√•r del av det inn p√• felles konto hver m√•ned. Resten av pengene bruker vi som vi vil - vi tjener det samme. Grunnen til at vi gj√łr det s√•nn er fordi han er mye mindre ryddig √łkonomisk enn meg, og √• dele det s√•nn blir rettferdig, og jeg f√•r muligheten til √• spare opp litt til egne ting istedenfor √• rydde opp i hans rot. Uansett, et par ting har skjedd √łkonomisk for han den siste tiden, s√• n√• kom han og sa at han ikke f√•r betalt inn noe n√• i slutten av m√•neden som vi har avtalt, for han har ikke noen penger. Han f√•r penger i juni, og kan betale tilbake alt da sier han. Husleie, bhg osv trekkes 1. juni s√• dvs at da m√• pengene st√• p√• konto. Jeg sier jaja, da f√•r jeg vel pr√łve √• finne en l√łsning p√• det da. S√•, etter √• ha tenkt litt sp√łr jeg han om ikke han kan ta fra mastercard bare, det gj√łr jo ikke noe n√•r det blir bare noen uker. Nei, det kan han ikke fordi den er tom allerede. S√• da sier jeg igjen at da f√•r jeg finne en l√łsning, men blir litt irritert ogs√• og sier at det er jammen bra at vi ikke holder p√• s√•nn begge to, fordi da hadde vi v√¶rt i en kjip situasjon n√•. Jeg f√łler at det er uansvarlig √• ikke ha noenting i bakh√•nd n√•r man har to barn, og bare lene se p√• meg. Ja, jeg HAR penger som jeg kan ta ut til s√•nne situasjoner, men tenker jo at han aldri vil l√¶re noe n√•r han bare lenger seg helt p√• meg. Mannen ser bare sur og grinete ut og g√•r og lager seg kaffe. Da sier jeg at du kan jo kanskje ihvertfall si takk eller unnskyld? N√•r han har rota det til for seg selv og jeg "redder" han ut av det igjen? Da blir han ordentlig sint og sier h√łyt "men herregud, jeg skj√łnner ikke hvorfor du skal drive og ta meg p√• det her!?" s√• kommer ungene inn og han bare avslutter der og jeg kjenner ikke at jeg vil ta diskusjonen videre da s√• lar det bare g√•. Skj√łnner at jeg kanskje kunne v√¶rt grei og bare sagt "selvf√łlgelig ordner jeg husleia denne m√•neden" og stolt p√• at han betaler tilbake om tre uker n√•r han f√•r mye l√łnn men han trenger da ikke √• ta som en selvf√łlge at jeg bare ordner opp alt for han og at han ikke viser et fnugg av takknemlighet over det en gang...? Anonymkode: 7896e...4ab
  19. Anonym bruker

Hvor stor prosent av l√łnna di sparer du

M√ÖNEDSVIS Anonymkode: 24c8e...cf3
  20. Innvandrere b√łr f√• tidsbestemt √łkonomisk st√łtte, for det skal ikke v√¶re slik at de kommer hit og f√•r livslang √łkonomisk st√łtte. Anonymkode: 4ab92...875
  21. til barnet? Anonymkode: 24c8e...cf3
  22. Mamma`n til Will& Ailo

Hva skal dere i sommer og hva gjorde dere ifjor sommer?

Det blir en litt annerledes ferie enn det vi pleier å ha! Det er stor forskjell på å dra til syden å ligge ved ett basseng , enn å dra rundt på landsbygda i Kambodsja og dele ut medisiner!
  23. Jeg forst√•r innvandrerne. Men samtidig s√• er det egentlig, fra et religi√łst perspektiv, mest feil av BANKEN √• l√•ne ut penger med renter.
  24. Anonym bruker

Har den siste uken v√¶rt svimmel mot h√łyre side..

Skulle se det an. Sov greit og v√•knet like svimmel og voldsom kvalme. Har kastet opp en del, bare gr√łnt. Kan d like gjerne v√¶re omgangssyken ? Anonymkode: fbae3...854
  25. Faktisk verdi er jo hva moen er villig til å gi. Anonymkode: cc015...c15
  26. Helt √¶rlig s√• aner jeg ikke hvordan datteren min ser ut helt objektivt. Jeg tror hun er skj√łnn, men jeg vet ikke hvordan jeg hadde sett henne om jeg ikke var moren hennes. Vi har uansett ulik smak og preferanser. Noen synes kanskje hun er nydelig, andre ikke. N√•r jeg pr√łver √• se objektivt p√• jentene i klassen hennes, s√• synes jeg helt √¶rlig at de er like fine alle sammen, hver p√• sin m√•te. Jeg tror alle foreldrene ser p√• sin egen som jeg ser p√• min, at de skiller seg ut i positiv forstand fordi de er spesielle for dem. Anonymkode: f42e1...457
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...