Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Samboer mener at man kun skal vaske

    seg i underlivet en gang per døgn for det er ikke anbefalt å vaske mer. Han pleier å dusje i 06 tida om morgenen før jobb. Jeg er ikke overrenslig og hysterisk, men jeg synes da ikke det er noe fristende eller deilig å suge han på kvelden for det lukter og smaker svette og urin etter 15-20 timer nedi buksa og dagens toalettbesøk. .. Anonymkode: e0950...6ba
  3. Anonym bruker

    Dere som har/har hatt anoreksi

    Jeg har det ikke, men har et problematisk forhold til mat. Jeg har gått ned en del i vekt i det siste, og var slank fra før. Nå er jeg på BMI 18,4, som vil si akkurat innenfor "undervekt". Men jeg føler meg ikke tynn. For noen uker siden, da jeg veide 1-2 kg mer enn nå, følte jeg meg tynn. Men tynnhetsfølelsen har gått over, og nå har jeg lyst til å gå mer ned i vekt for å få den tilbake. Er det noen som kjenner seg igjen i disse tankene? Hvorfor er det sånn? Anonymkode: f6417...009
  4. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Jeg ville tatt taxi. Oslo Taxi er bra. 02323. Anonymkode: 9976f...a95
  5. the amazing spidermamma

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Det er langt å gå fra Skøyen til National. Tog til Oslo S er lettest for å komme seg videre.
  6. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    På hvilken måte lemper jeg voksne valg over på barna mine? Anonymkode: f7066...daf
  7. Anonym bruker

    Jeg skal ta flere tøffe valg i livet.

    Var ikke det denne tråden handler om Anonymkode: f7066...daf
  8. Anonym bruker

    ADHD som voksen

    De som faktisk velger å bruke 20-30 000 kr på privat utredning er for det første ofte de som har fått avslag fra DPS fordi de ikke er nok funksjonsnedsatt til at det er veldig alvorlig, for gammel el., og som likevel er så sikker at de faktisk bruker så mye penger. De aller fleste seriøse private er tydelig på at de stopper utredningen etter 2-3 timer hvis de mener at det ikke foreligger nok grunnlag til at de mener det vil føre til en diagnose, nettopp fordi de ikke vil belaste pasienten mer økonomisk enn de må. Man kan absolutt ikke kjøpe seg en diagnose, men de færreste uten svært god grunn til mistanke vil jo kaste bort penger på et forsøk og derfor er de fleste som blir utredet også folk som gjerne har adhd. Anonymkode: d063b...ac6
  9. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Jeg jobber på Skøyen, så må jobbe før jeg drar videre i kveld Anonymkode: f9d81...ac0
  10. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Slik er det når det ikke finnes penger til psykisk helsevern. Hadde de brukt pengene de bruker på gratis barnehage og sfo, heller på psykisk helse, hadde det blitt mer å rutte med! Men her i landet , vil folk heller ha gratis barnehage og sfo… Anonymkode: b3d4a...3b5
  11. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Nå skriver du ganske ettertrykkelig hva som kan skje om mor sendes hjem, så selvsagt må barnet beskyttes her, og ingen barn skal leve med slike trusler hengende over hodet. Her kan heller ikke faren beskytte barnet hvis det du skriver stemmer. Noen med visse diagnoser skal helst ikke innlegges i det hele tatt da det ikke gjør dem godt på noen måte. Psykiatrisk hjelp skal gis mest mulig poliklinisk, og psykiatrisk avdeling er mer enn et oppholdssted. Her har venninnen din blitt nektet innleggelse der av en god grunn. Anonymkode: b64a0...504
  12. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Ja. Og unødvendig. Og er det en grunn til at du ikke bare blir på toget helt til sentrum? Eller går tilbake på toget på Skøyen og blir med til Nat.th? O Bytt fra tog til bane på Nat.th, der er det kortere å gå mellom tog og bane enn på Oslo S. Anonymkode: 98593...3af
  13. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Det er mer. Angst, panikkangst, depresjon + en diagnose til. Grusomt. Velfungerende kvinne i 100% jobb inntil det aktuelle. hi Anonymkode: 10441...26b
  14. Man mener nok at det er for få retter. Noen glemmer nok at det finnes folk som kun leser alt helt bokstavlig. Jeg er enig med at det hi nevner høres godt ut, men hadde også satset på et noe bredere utvalg. Når det gjelder pynt kan du ta det så enkelt eller avansert du vil. Mange lar konfirmanten velge fargetemperatur, og kjøper servietter og blomster som passer til det. Anonymkode: eaf4b...6eb
  15. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Du kan jo Google det? Ja, det er langt å gå. Anonymkode: 29f6c...03b
  16. I dag
  17. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Ja, så det går faktisk an. At de kan sende hjem en så syk person. Far er fantastisk han, så han sier at han flytter ut med barnet om det er tilfelle. Jeg er helt trygg på at han beskytter barnet. Poenget er om det virkelig går an at psyk tenker at de skal passe på henne. For ved å flytte henne hjem er jo realiteten at barnet kunne ha funnet mor død. Hva faen tenker de på da? At far aldri vil tillate at mor kommer hjem til dem vet jo ikke de. Men at de tenker det er det beste det sjokkerer meg. Hvor er barnets beste oppi det? Skal ikke helsevesenet beskytte barnet også, det gjør de hvertfall ikke om de tenker slik. Blir sjokkert! Å til deg som tenker barnevern. Nei, så lenge far er oppegående å beskytter barnet blir ikke barnevernet kontaktet. hi Anonymkode: 10441...26b
  18. Jeg har ikke arrestert noen som helst. Jeg har spurt hvordan noen kan mene at det blir for lite mat når hi ikke har oppgitt mengden mat hun skal servere. Men det ble kanskje for brutalt for din sarte sjel? Anonymkode: fcddf...fa8
  19. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Far har et selvstendig ansvar for å trygge og beskytte barnet sitt. Dersom mor er en fare for barnet må far enten flytte ut med barnet eller be mor om å flytte ut. Dersom far velger å ikke gjøre det bør barneverntjenesten kobles inn slik at barnet kan få hjelp Anonymkode: 190df...381
  20. Anonym bruker

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Det er ikke alltid at innleggelse hjelper, og da skal de heller ikke være der. Dette ser ut som noe mye mer enn depresjon, og jeg håper barnevernet er varslet, og det er de hvis hun er så ustabil som du skriver. Anonymkode: b64a0...504
  21. Anonym bruker

    Endring i oppførsel/personlighet, voksen

    Gå til legen. Kan være hormoner, kan være hjernen. Anonymkode: 7af6d...bb2
  22. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Veldig lett å plotte inne på ruter. 😊 og Google maps Anonymkode: 08b6f...2c8
  23. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    Men er det langt å gå fra Skøyen til Nationaltheatret? Anonymkode: f9d81...ac0
  24. Anonym bruker

    ADHD som voksen

    Nei, men de er avhengig av god omtale. Bestiller du privat utredning er jo det fordi du tror du har en vanske og ønsker en diagnose. Er slik i barnepsykiatrien, mulig det er annerledes for voksne. Anonymkode: 3af53...c68
  25. Anonym bruker

    Andre med barn med store utfordringer? Er så sliten for tiden

    Jeg er så uendelig sliten jeg også. For tiden får jeg ikke sove om natten heller, våkner midt på natten med katastrofetanker om hvordan barnet kan komme til å utvikle seg videre og får ikke sove igjen. Foreløpig har situasjonen bare blitt verre. Hjelper heller ikke at vi har unge og ikke så erfarne kontaktpersoner på PPt og bup. Jeg er ikke sint og kjefter ikke, men jeg er så ufattelig oppgitt og lei meg over at ingenting virker. Siste uka har jeg gått med en konstant følelse av å måtte kaste opp. Jeg ser også på min når hn ligger rolig og sover. Lurer på hva som har skjedd med det perfekte, lille barnet mitt, føler desperasjon i forhold til at jeg ikke har kontroll over situasjonen, utviklingen, at vi ikke kan gjøre normale «familieting». Lurer på om det vil komme en endring til det bedre eller om det vil bli enda verre og hvor lenge jeg kan håndtere det om det blir verre. Er så ufattelig tøft å stå i dette og så kommer fordømmelsen man leser i alles ansikter når de blir vitne til barnets utagering i tillegg. Anonymkode: 4af5d...f42
  26. Østerdølen

    Kan de virkelig sende hjem en suicudal mor?🤔

    Kontakt media,så kanskje det skjer noe. Vet om ett tilfelle der en ung far truet og forsøkte med selvmord en rekke ganger. Han ble tvangsinnlagt i tre (!) dager, men sendt hjem fordi han lovte psykologen at han ikke skulle ta selvmord.... 12 timer etter at han kom hjem, løp han foran en trailer og døde...
  27. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvorfor skal du det? Anonymkode: 35577...da4
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...