Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonym bruker

    Savner en mann

    Har telefonen din hengt seg opp? Anonymkode: 91844...038
  3. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Det er det morsomme med å bli "gammel". Som at jeg har brukt bootleg-jeans gjennom hele perioden med skinny jeans. Tenåringene mine synes jeg hadde så gammeldagse bukser. Også ble plutselig bootleg moderne igjen 😂 Jeg har vært den eneste her i huset med capri bukser, men nå kan jeg altså oppleve å møte døtrene mine i det også da. Morsomt. Anonymkode: fc738...617
  4. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvis du skal få oppfylt det ønsket så trenger du faktisk en mann. Det er ikke å være en sterk selvstendig kvinne. Det du insinuerer er at det ikke er galt å ikke være en sterk selvstendig kvinne fordi mennesket er et flokkdyr. Hvis du mener det så. Likevel, sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  5. Anonym bruker

    Savner en mann

    Du kommer med dette hver gang noen snakker om at de deler livet sitt med en mann, eller ønsker en mannlig partner. Hvor sterke og selvstendig vil du anse en kvinne som følger føringene på hvordan hun skal leve sitt liv fra en tilfeldig anonym person på nett? Mennesket er et flokkdyr, det ligger i genene våre å ønske å ha en å dele livet med, med hvilken rett mener du at du har å fortelle alle heterofile jenter at de har det med å leve livet alene? Hvorfor har du ikke lært deg forskjellen mellom de 2 ordene "trenger" og "ønsker"? Anonymkode: 48277...1ba
  6. Anonym bruker

    Savner en mann

    Noen er ikke heterofile, det var egentlig det som var poenget. Enkelte damer foretrekker kvinner som partnere. Anonymkode: 12a82...6e5
  7. Anonym bruker

    Savner en mann

    Trenger ikke hele mannen bare babyfrøene. Sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  8. Anonym bruker

    Savner en mann

    Og hvem produserer spermen? Anonymkode: 3474a...4e9
  9. Anonym bruker

    Dere som bor i Oslo og kjenner til kollektiv der

    ? Jeg forsøkte å svare så godt jeg kunne. Bruker Oslo taxi selv, så dyrt er det ikke. Anonymkode: 9976f...a95
  10. Anonym bruker

    Savner en mann

    https://storkklinik.dk/ Anonymkode: d1d34...416
  11. Anonym bruker

    Savner en mann

    Enn så lenge trenger vi mer enn bare en kvinne for å lage et barn. Men det er søtt når du prøver så hardt. Anonymkode: 6c858...40b
  12. Anonym bruker

    Savner en mann

    Jeg tror at du har sovna litt i biologien😂 Anonymkode: 3474a...4e9
  13. Anonym bruker

    Savner en mann

    Men noen har sagt at sterke selvstendige kvinner ikke trenger menn. Mange har sagt det faktisk. Men jeg følte det var viktig å få nevnt det bare. Vær så god! Anonymkode: d1d34...416
  14. Anonym bruker

    Savner en mann

    Alle trenger kvinner. Ellers hadde ingen blitt født. Sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  15. *Miss Marple*

    Capri bukse på moten igjen

    Bare vi er standhaftige nok så slumper vi til å være trendy sånn ca hvert 10 år.
  16. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Hva så om bena blir kortere? Kanskje de syns at korte ben er det vakreste som finnes? Det kan godt være at jeg skaffer meg capribukser, det er en fin mellomting mellom shorts og langbukser. Anonymkode: 920e3...4eb
  17. Anonym bruker

    Savner en mann

    Ingen har sagt at man trenger en mann. Hi savner en spesifikk mann som hun har lyst å ha innover sitt sterke selvstendige kvinner er ikke redd for innrømme at de savner og ønsker kjærlighet. Anonymkode: 3474a...4e9
  18. Anonym bruker

    Savner en mann

    Hvem trenger vel egentlig menn ELLER kvinner? Vi klarer oss jo godt uten. Hvem tenker du er så avhengig av en partner da? Anonymkode: 12a82...6e5
  19. Himmel og hav

    Capri bukse på moten igjen

    Jøss, da er jeg trendy i år altså. Jeg har brukt capribukser hver sommer i mange år. Kommer ikke til å slutte noen gang, tror jeg.
  20. Anonym bruker

    Savner en mann

    Da er du ikke en sterk og selvstendig kvinne. Sterke selvstendige kvinner trenger ikke menn. Anonymkode: d1d34...416
  21. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Nei, dette kommer jeg ikke til å kle meg i. Synes ikke det er pent. Anonymkode: 877af...d25
  22. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Dette! Jeg trodde og de andre het noe annet! Anonymkode: a4afe...d56
  23. Anonym bruker

    Dere som har/har hatt anoreksi

    Jeg kjenner meg litt igjen i de tankene. Har aldri hatt anoreksi, men fikk diagnosen uspesifisert spiseforstyrrelse for mange år siden. Er "frisk" nå, det vil si normal vekt og en relativt sunn kropp. Tankene vil nok alltid være litt spiseforstyrret. Jeg råder deg til å skaffe deg hjelp. Begynn med fastlegen, eventuelt ROS, de er flinke. Det er vondt og slitsomt å streve med mat, men det er mulig å leve greit med det. Noen sier til og med at de er friske fra tankene. Anonymkode: 6e722...8d4
  24. Himmel og hav

    Andre med barn med store utfordringer? Er så sliten for tiden

    Kjære deg. Dette er vondt å lese og jeg har sånn medfølelse med deg. Det er tøft å fostre opp barn og det er uendelig mange ganger tøffere å fostre opp barn med utfordringer. Det kan ta knekken på de beste av oss. Jeg vet. Jeg og knekken er gamle venner. I ettertid skulle jeg ønske at noen hadde sagt til meg da det var som tøffest det jeg skal si til deg nå: Du er bra nok. Ok, så gjør du kanskje ikke alt perfekt, men du gjør så utrolig mye mer som er bra og viktig enn det du gjør som kunne vært bedre. Slutt å telle alle øyeblikkene du kunne vært bedre og tell isteden alle øyeblikkene der du gjorde noe bra. Hverken du eller barnet får det noe bedre av at du bedriver selvransakelse og går med nattsvart samvittighet for at du er og reagerer som et menneske av kjøtt og blod. Klapp heller deg selv litt på skuldra innimellom for alt du får til. Det krever litt øvelse, men begynn i dag. Jeg lover deg også at det kommer bedre dager enn denne.
  25. Tekla123

    Capri bukse på moten igjen

    Med mine lange, tynne bein, er capri (til rett under kneet) helt perfekt. Har brukt det siden ungdommen, er nå 40. Men jeg bruker baggy/løse capri da, ikke tettsittende. Er ikke komfortabel i korte short, det henger nok igjen etter mobbing av pipestilker da jeg var liten/ung. Jeg har vel dog aldri fulgt trender, kler meg i det jeg liker og hva dagsformen tilsier.
  26. Anonym bruker

    Capri bukse på moten igjen

    Jeg har alltid brukt capri bukser, så i år er jeg jammen meg trendy 😁 Men kun de som går rett under kneet, de som stopper midt på leggen synes jeg ser litt rart ut, trodde de hette noe annet enn capri og. Anonymkode: 89fd5...967
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...