Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Mc donalds gravid

Hva er så fantastisk med den? Anonymkode: 045c4...e22
  3. Anonym bruker

Hadde glemt hvor sjukt hektisk juni er! Jula er roligere!!

Fordi du skrev at etter 7-8 års alderen bør de kunne gå alene Anonymkode: bdfd9...247
  4. Anonym bruker

Mc donalds gravid

Hvis du ikke liker maten de serverer på McDonald's er du usedvanlig KRESEN... Anonymkode: 045c4...e22
  5. Øh? Hva var det i mitt innlegg som trigget disse spørsmålene?
  6. Anonym bruker

Hva ville dere gjort?😬

Kan du ikke prøve og se om du liker jobben først da, før du er så negativ? Anonymkode: 259bc...45d
  7. Anonym bruker

Hvor kan jeg selge faktura til inkasso?

Vil du fortelle mer? Har tatt kontakt med noen selskap men har ikke fått svar på over en uke. Kanskje det er best å gå via namsmannen. Har egentlig mest lyst til å sette bort hele saken og jobben. Nå handler det mest om prinsipp, ikke nødvendigvis pengene. Anonymkode: 652b4...9b8
  8. Anonym bruker

Er dere virkelig ikke med på skoleavslutning heller? Juleavslutning? Sommeravslutning? Stort sett har de et eller annet opplegg på alle her som de har øvd på/skal vise frem eller gjøre. Både på fotballen og innebandyen er det kamp, foreldre mot barna. Kjipt å være den som ikke har med seg noen Anonymkode: bdfd9...247
  9. Er SÅ enig med den som skriver at avslutningen kan være for barna og treneren.
  10. De høres bare usosiale ut.. ikke bry deg.. Og det er ikke alle som vet hva de skal svare på sånt. Anonymkode: 2f206...44c
  11. Anonym bruker

Hva ville dere gjort?😬

Nei. Er helt innafor det vell. Livene til folk forandrer seg hele tiden.. dessuten vet du ikke nå om du ikke vil trives Anonymkode: 3dd4a...3e6
  12. Ikke jeg heller. Det er jo ungene som skal avslutte noe sammen. Etter 7-8-årsalderen bør de kunne gå alene.
  13. Anonym bruker

Hvor kan jeg selge faktura til inkasso?

Alt kommer an på om det er et legitimt krav. Har du dokumentasjon? Anonymkode: 4849e...4e9
  14. Så utrolig trist å høre! Sender deg de varmeste tanker. Til det du forteller om dine venner: jeg har aldri hørt noen svare på en så til de grader navlebeskuende måte som det du refererer her. Hadde blitt ganske rysta egentlig. Tenker at du behøver helt andre venner enn disse...
  15. Jeg vil bare gi deg en kjempe klem❤️. Jeg vet hvordan du har det. Mistet den beste personen i midt liv for 6 mnd siden, mamma, av uhelbredelig kreft. Døde 4 måneder etter at hun fikk diagnosen. Jeg tror folk bare blir usikre, uvitende hva de skal svare. Ta vare på hverandre, tilbringe masse tid sammen nå.
  16. Her er det 2 avslutninger på turn, en på dans, 2 sommeravsluttninger i skolen alt er med oppvisning og fra barna og mingling med foreldre så vi må stille, alt skjer mellom 16.00og 19.00. Men det er hyggelig, litt stress men koselig fint og få se hva barna gjør på aktiviteter og se hva de gjør på skolen.
  17. Anonym bruker

Det blir fort stille, det er bare en periode og når den er over savner man det litt. Det er veldig sosialt med alle disse avslutningene... Med eldstemann som er 17 er det ingenting i år. Med nest eldste på 15 er det en ihøytidelig skoleavslutning hvor man bare møtes en time eller to onsdag kveld, ikke noe mat e.l. Ikke noe felles avslutning på fritidsaktivitet, bare en pizzakveld for guttene selv og trenerne. Med 12 åringen er det ingenting, ingen skoleavslutning og ingen avslutning på fritisdaktivitet. Det er faktisk litt trist, at ingen har klart å arrangere noe som helst... Anonymkode: 75501...3d9
  18. Anonym bruker

Her vi bor er ikke juni så ille. Korpset spiller fortsatt, fotballen markerte kun med muffins tatt med fra treneren. Allidretten hadde ingen markering, og skolen hadde fellesavslutning for foreldre forrige uke. Det var tre, fire sanger, og ingenting mer. Barnehagen hadde roseseremoni for de eldste, og frivillig piknikk etterpå. Alt i alt ikke så ille. Anonymkode: 28121...041
  19. Anonym bruker

Hva ville dere gjort?😬

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏 Anonymkode: 5519c...cfc
  20. Anonym bruker

Her er det ikke så mange avslutninger men blir stresset av at jeg må lage mat å ha med både onsdag pga sommeravslutning på skolen og torsdag pga piknik. Begge dagene skal all maten deles så må lage en del. Etter en lang dag på jobb så frister det overhodet ikke å begynne å lage mat til begge dagene. Heldigvis gikk det greit å ta med sjokoladekake på sommeravslutningen så da kjøper jeg bare en fryst ferdig langpanne sjokoladekake,så har jeg bare en dag å bake til hvertfall. Anonymkode: 8eab2...dee
  21. Jenta mi på snart 14 må være inne kl 21.00 når det er skoledag dagen etter, senest 21.15. 22.00 når det er helg, senest 22.30. Dette blir også innetiden i ferien. Ser at hun har venninner, som også er yngre som får være ute lenger når det er skole dagen etter. Jeg synes det er litt merkelig, og lurer på hvor lite de barna egentlig sover, og om de er vanskelige å vekke om morgenen. Men jeg kjenner ikke foreldrene godt nok til å spørre. Anonymkode: 4bc2e...145
  22. Anonym bruker

Hva ville dere gjort?😬

Jeg ville tatt den jobben jeg ble tilbudt og ha den til jeg evt fant noe annet. Ville ikke risikert å stå helt uten jobb. Anonymkode: 8f6fd...e52
  23. Anonym bruker

Noen som vil feriere sammen i sommer?

Neitakk! Tør ikke å feriere sammen med fremmede, i hvert fall ikke hvis de henger på dette forumet. Er så sykt mye rart, og skumle brukere her inne, at det hadde vært en for stor risiko. Dessuten kan du vise deg å være en 60 år gammel gris Anonymkode: 828cd...134
  24. Anonym bruker

To menn rev ned homoflagg

https://www.nrk.no/ostlandssendingen/fikk-beskjed-om-at-det-ikke-skal-bo-homofile-pa-gronland-1.14592277 Noen av grønlendingene ønsker ikke å dele stedet med homofile som flagger og går i pride. Hva synes du om det? Anonymkode: 44942...744
  25. Jeg må bare få ut tankene litt. De siste to ukene har vært helt forferdelige. Jeg har ikke noen egen mor, men er veldig glad i min svigermor, som jeg har kjent halve livet. Hun er en fantastisk bestemor til mine små barn. Hun er 60 år. For to uker siden fikk vi helt uventet vite at hun har kreft (hun trodde hun bare hadde vondt i ryggen men så gikk det ikke over...), og for en uke siden fikk vi vite at det har spredd seg flere steder og vi vet ikke hvor mange måneder hun har igjen. Jeg er så heldig som har henne som svigermor, leser om så mange som har vanskelige svigermødre, som blander seg, kritiserer, kommer med stikk. Slik har min svigermor aldri vært. Hun er virkelig bare god og snill og omsorgsfull ❤️ Hun og mannen hennes er den eneste familien vi har. Den eneste utivdede familien mine barn har (de har ikke tanter/onkler osv.) og de er så glad i bestemoren sin. Dette er altså en dame jeg er vedlig glad i og som har en stor rolle i livet vårt. Og nå mister vi henne snart og det gjør så vondt! Jeg har fortalt dette til noen venninner og noen kolleger, og noen sier så rare ting. De får et veldig navlebeskuende fokus og sier ting som at «å nei tenk om jeg får sånn kreft» eller «å det er så skummelt med kreft, nå ble jeg redd for at noen av mine skal få det!» som jeg synes er irrasjonelt. Det blir ikke større sjanse for at de eller en av deres nære skal få kreft nå. Også synes jeg det er lite følsomt å si det. Jeg synes det hadde vært mer omtenksomt og holde slike tanker på innsida og heller gi meg en klem eller si «huff av meg» eller noe sånt. Kanskje bare jeg som er litt ekstra sårbar for tida. De skjønner sikkert ikke hvor vondt dette er for meg, hele min verden er snudd opp ned, hun er på mange måter «min mamma»også. Hun fulgte meg gjennom graviditetene mine, vi har delt gleder og sorger. Anonymkode: 126b6...956
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...