Gå til innhold

Fødsel

Her kan du diskutere alt rundt fødselen og fødesteder



9 470 emner i kategorien

    • 4 svar
    • 653 visninger
    • 3 svar
    • 522 visninger
  1. Diabetes

    • 2 svar
    • 1,1k visninger
  2. Invilget ks ved KK,kan man da velge feks Voss?

    • 0 svar
    • 449 visninger
    • 5 svar
    • 822 visninger
    • 5 svar
    • 496 visninger
    • 8 svar
    • 2,3k visninger
  3. Har du termin oktober 2010 i Bergen?

    • 1 svar
    • 830 visninger
  4. Redd for å blø ihjel!

    • 3 svar
    • 1,2k visninger
  5. 8 dager igjen!!!

    • 1 svar
    • 709 visninger
  6. KS i morgen

    • 3 svar
    • 555 visninger
    • 4 svar
    • 2,3k visninger
  7. Ønskebrev og fødebag??

    • 4 svar
    • 707 visninger
  8. Fikk noen av dere som har tatt KS hematom?

    • 1 svar
    • 748 visninger
  9. Kan man komme med ønsker om hvordan det skal foregå?

    • 1 svar
    • 440 visninger
    • 3 svar
    • 1,3k visninger
  10. Redd for at hodet skal vokse seg for stort

    • 1 svar
    • 752 visninger
  11. 6 OKTOBER kommer min lille prinsesse :-)

    • 12 svar
    • 658 visninger
  12. UNN - et nytt overgrep.

    • 14 svar
    • 1,6k visninger
  13. Ringerike sykehus

    • 2 svar
    • 977 visninger
  14. Ringerike og enerom

    • 2 svar
    • 1,1k visninger
    • 1 svar
    • 704 visninger
    • 0 svar
    • 592 visninger
    • 4 svar
    • 648 visninger
    • 7 svar
    • 799 visninger
×
×
  • Opprett ny...