Gå til innhold

Helse

Har kan du diskutere alt som er relatert til din eller barnets helse.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage


30 144 emner i kategorien

  1. Dere med erfaring mme og grøt...

    • 4 svar
    • 230 visninger
    • 1 svar
    • 231 visninger
  2. TYDELIG preferanse...

    • 1 svar
    • 212 visninger
    • 4 svar
    • 636 visninger
  3. symfysemål

    • 4 svar
    • 234 visninger
  4. Whittlestone Expresser brystpumpe? (samme som småtroll)

    • 7 svar
    • 343 visninger
  5. Så urolig ved puppen...

    • 6 svar
    • 293 visninger
  6. Ellie!

    • 18 svar
    • 647 visninger
  7. Slutte med amming

    • 2 svar
    • 209 visninger
  8. Vann i kroppen..... hjelp...

    • 10 svar
    • 445 visninger
  9. Tøybleier og "vond" rumpe og mage

    • 6 svar
    • 331 visninger
  10. Gul utflod

    • 1 svar
    • 340 visninger
    • 3 svar
    • 279 visninger
  11. Tøy/ brettebleier fra Spar Kjøp?

    • 4 svar
    • 1,6k visninger
  12. Expat, Blomman og Fjumsi.

    • 18 svar
    • 453 visninger
  13. Barnehagestart for hyperallergiker....

    • 2 svar
    • 524 visninger
    • 8 svar
    • 284 visninger
  14. Reaksjon på mango via morsmelk?

    • 0 svar
    • 1,2k visninger
  15. Kan jeg varme opp pumpemelk to ganger?

    • 16 svar
    • 925 visninger
    • 10 svar
    • 380 visninger
  16. Smøringens gleder eller !!!!!

    • 0 svar
    • 229 visninger
  17. Fjumsi!

    • 1 svar
    • 184 visninger
  18. Tenner og puppenekt?

    • 3 svar
    • 243 visninger
  19. Ang søknad om hjelpestønad

    • 0 svar
    • 336 visninger
  20. Må bare si det jeg mener om... (samme som i "slitere")

    • 15 svar
    • 331 visninger
×
×
  • Opprett ny...