Gå til innhold

Skravle

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Vi ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

 

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 

 


Underkategorier

  1. Aktuelle saker, krig og politikk

    I dette underforumet diskuteres aktuelle saker i nyhetsbildet, krig og politikk. Nyhetssaker som omhandler barns livsførsel kan fortsatt diskuteres i Skravle. 

    Her vil det være lavere terskel for rydding når det gjelder latterliggjøring, ironi, brukerangrep osv. Vi forventer at man skal kunne diskutere med en saklig tone. Det er kun mulig å poste med brukernavn i dette forumet. Tråder som er postet i skravle vil bli flyttet såfremt de overholder resten av våre regler. 

    6,1k
    innlegg

1 248 879 emner i kategorien

  1. Sykt barn dager...

    • 2 svar
    • 228 visninger
  2. Shoppestopp

    • 2 svar
    • 324 visninger
  3. Føler meg totalt mislykka 😞

    • 7 svar
    • 587 visninger
  4. Hva slags dialekt er dette?

    • 3 svar
    • 494 visninger
    • 9 svar
    • 895 visninger
  5. Et kålhue for mye!

    • 17 svar
    • 555 visninger
  6. Jeg mister troen på menneskeheten

    • 3 svar
    • 542 visninger
    • 11 svar
    • 333 visninger
    • 13 svar
    • 894 visninger
  7. Hvor mye skal barnetrygden øke da?

    • 20 svar
    • 1,1k visninger
  8. Glitterlim har noen lagd det selv ?

    • 1 svar
    • 137 visninger
  9. Morgenkvalme- grunn til bekymring/ legetime

    • 18 svar
    • 738 visninger
  10. Er dere glad i snø?

    • 15 svar
    • 377 visninger
  11. 13-åring med "bart"

    • 1 svar
    • 241 visninger
  12. Dele intime/ekle detaljer med partner..?

    • 3 svar
    • 228 visninger
  13. Om å være utbrent

    • 19 svar
    • 653 visninger
  14. Særfradrag

    • 2 svar
    • 188 visninger
    • 13 svar
    • 606 visninger
  15. Noen som har peiling på dysleksi?

    • 11 svar
    • 438 visninger
  16. Dere som har gjort hysteroskopi (i narkose)

    • 6 svar
    • 384 visninger
  17. Når burde jeg ringe lege?

    • 14 svar
    • 845 visninger
  18. Gleder du deg til lønn?

    • 22 svar
    • 1,1k visninger
  19. Det går sikkert bra...Hva betyr det

    • 4 svar
    • 418 visninger
  20. Telys med batteri

    • 7 svar
    • 382 visninger
    • 2 svar
    • 209 visninger
×
×
  • Opprett ny...