Gå til innhold

Skravle

Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Vi ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.


Vi har egne regler knyttet til tråder om selvskading, spiseforstyrrelser og dosering i våre regler. Husk at dette er et brukerforum, og at erfaringene som beskrives her er basert på egne erfaringer. Det er ikke tillatt å underskrive som helsepersonell, og vi oppfordrer våre brukere til å ta kontakt med lege for å få kvalitetssikrede svar på helsespørsmål.

Snarveier til andre forum:  Ris og ros - Anonym/Skravle

 

Venneforum - Hus og hage - Helse - Økonomi - Spå og horoskop - Utstyr - Navnedebatten
Bli gravid - Gravid - Fødsel - Baby og småbarn - Dagmamma og barnehage

 

 

 


Underkategorier

  1. Aktuelle saker, krig og politikk

    I dette underforumet diskuteres aktuelle saker i nyhetsbildet, krig og politikk. Nyhetssaker som omhandler barns livsførsel kan fortsatt diskuteres i Skravle. 

    Her vil det være lavere terskel for rydding når det gjelder latterliggjøring, ironi, brukerangrep osv. Vi forventer at man skal kunne diskutere med en saklig tone. Det er kun mulig å poste med brukernavn i dette forumet. Tråder som er postet i skravle vil bli flyttet såfremt de overholder resten av våre regler. 

    6,1k
    innlegg

1 248 901 emner i kategorien

  1. Sender legevakten notater til fastlegen?

    • 6 svar
    • 855 visninger
  2. Er det bare vi som ikke er i familiemiddager i jula?

    • 11 svar
    • 547 visninger
  3. Nintendo Switch

    • 8 svar
    • 984 visninger
  4. Beina fra pinnekjøttet

    • 2 svar
    • 180 visninger
  5. Hvordan gjør man egentlig dette? 1 2 3

    • 50 svar
    • 2,6k visninger
  6. Strøm i desember 1 2

    • 40 svar
    • 1k visninger
  7. Korona i disse dager

    • 23 svar
    • 764 visninger
  8. Har dere hatten fin julefeiring?

    • 22 svar
    • 1k visninger
  9. Serier til 11-åring

    • 5 svar
    • 976 visninger
  10. Fikk du noe spiselig i julegave?

    • 20 svar
    • 751 visninger
  11. Hva gjør dere i romjula?

    • 15 svar
    • 601 visninger
    • 18 svar
    • 1,5k visninger
  12. Er det mye salg på Oslo city nå?

    • 1 svar
    • 174 visninger
  13. Deilig med frisk luft og bevegelse i julen

    • 21 svar
    • 1,1k visninger
    • 12 svar
    • 571 visninger
    • 48 svar
    • 3,1k visninger
  14. Jeg har det bedre når mannen ikke er hjemme.

    • 14 svar
    • 1,5k visninger
  15. Er det julegavehandling som er julestress? 1 2

    • 34 svar
    • 1,6k visninger
    • 30 svar
    • 2k visninger
  16. Får man medisin?

    • 6 svar
    • 409 visninger
  17. Hva f*** gjør man? Demens

    • 3 svar
    • 453 visninger
  18. Influensa?? 1 2

    • 39 svar
    • 1,5k visninger
    • 0 svar
    • 257 visninger
  19. Hva blir riktig her?

    • 19 svar
    • 1,1k visninger
  20. Noen morsomme feilskjær i jula så langt? 1 2

    • 28 svar
    • 2,5k visninger
×
×
  • Opprett ny...