Gå til innhold

Januar


Forum / Din baby: Fikk du barn i januar 2009? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


1 605 emner i kategorien

  1. Lurer på noe ang. Nav.....hjelp?

    • 5 svar
    • 464 visninger
  2. Intimt spm! Uff

    • 2 svar
    • 343 visninger
  3. Merkelige drømmer!?

    • 3 svar
    • 307 visninger
  4. treff onsdag i larvik denne uken istedenfor torsdag!!!!!!!!!!!!!

    • 0 svar
    • 291 visninger
  5. Noen andre som svimer av?

    • 1 svar
    • 303 visninger
  6. NY TERMINLISTE NY TERMINLISTE 1 2 3 4

    • 84 svar
    • 3,6k visninger
  7. Glemmer ofte hvor kort tid det er igjen.....

    • 1 svar
    • 302 visninger
  8. Fødesels angst....

    • 8 svar
    • 507 visninger
  9. Føde på drammen i januar?

    • 17 svar
    • 612 visninger
  10. Fødeloftet på SUS

    • 2 svar
    • 556 visninger
  11. bilsete

    • 2 svar
    • 477 visninger
  12. Lillebror hadde det heldigvis bra inne i magen......

    • 0 svar
    • 382 visninger
    • 9 svar
    • 329 visninger
  13. BIM-treff i Trondheim

    • 4 svar
    • 337 visninger
  14. Stikkende smerter....

    • 7 svar
    • 571 visninger
  15. Holder på å bli GAAAAAL!!!!!!!!!!!

    • 1 svar
    • 390 visninger
  16. Fryktelig skuffa!!

    • 3 svar
    • 419 visninger
    • 12 svar
    • 491 visninger
  17. nå gruer jeg meg til babyen kommer

    • 4 svar
    • 475 visninger
  18. Nes kommune

    • 5 svar
    • 517 visninger
  19. Flere med lungebetennelse?

    • 1 svar
    • 491 visninger
  20. Permisjon og ferie

    • 5 svar
    • 610 visninger
  21. Barnevogna er i hus - et godt kjøp!

    • 2 svar
    • 316 visninger
    • 3 svar
    • 303 visninger
  22. Når blir neste treff?

    • 4 svar
    • 344 visninger
×
×
  • Opprett ny...