Gå til innhold

Februar


Forum / Din baby: Fikk du barn i februar 2008? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


1 156 emner i kategorien

  1. Puppene lekker!=/

    • 1 svar
    • 465 visninger
  2. noen som er redd for og få 29 februar?

    • 14 svar
    • 579 visninger
  3. Noen som allerede har bestemt seg for navn?

    • 19 svar
    • 873 visninger
  4. hvordan ser jente ut på ul

    • 7 svar
    • 508 visninger
  5. 3D ultra!!

    • 0 svar
    • 360 visninger
  6. Har shoppet i dag jeg...

    • 0 svar
    • 393 visninger
  7. Halsbrann....

    • 5 svar
    • 458 visninger
  8. Kynnere ved orgasme..

    • 3 svar
    • 467 visninger
  9. Spark!

    • 3 svar
    • 454 visninger
  10. Takk for i går, jenter!!!

    • 3 svar
    • 641 visninger
  11. Ålesund sykehus?

    • 0 svar
    • 386 visninger
  12. kjøpt bilsete i sverige, mye å spare!!

    • 8 svar
    • 495 visninger
  13. Treff for februarmammaer, Oslo/omegn

    • 6 svar
    • 464 visninger
  14. Noen fra Buskerud her?

    • 2 svar
    • 415 visninger
  15. Flytter inn her jeg

    • 2 svar
    • 376 visninger
  16. Permisjonspapirer... (Foreldrepenger)

    • 4 svar
    • 361 visninger
    • 0 svar
    • 376 visninger
  17. hvordan fungerer ringtesten ?

    • 5 svar
    • 609 visninger
  18. Kristiansandere.....

    • 4 svar
    • 438 visninger
  19. Jeg får en jente :)

    • 7 svar
    • 425 visninger
  20. jeg har vært på ul.

    • 2 svar
    • 274 visninger
  21. Fet,men vakker!!

    • 2 svar
    • 361 visninger
  22. Sniker meg inn til dere..

    • 2 svar
    • 301 visninger
  23. Termin 14. februar, lenge å vente!

    • 2 svar
    • 290 visninger
  24. vogn i sverige...

    • 1 svar
    • 429 visninger
×
×
  • Opprett ny...