Gå til innhold

Januar


Forum / Din baby: Fikk du barn i januar 2007? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


3 034 emner i kategorien

  1. Måtte bare dele denne artikkelen ang. pumping av morsmelk med dere...

    • 1 svar
    • 165 visninger
  2. Takk for hyggelig treff i dag!

    • 13 svar
    • 469 visninger
  3. irritert over sparkebukser med bein

    • 3 svar
    • 235 visninger
  4. Pumpet 210 ml på et bryst, er dette mye?

    • 10 svar
    • 528 visninger
    • 4 svar
    • 278 visninger
  5. Her er min fødselshistorie!

    • 5 svar
    • 226 visninger
  6. i dag var det min tur til å gi gutten tran

    • 9 svar
    • 208 visninger
  7. Hvor ofte ammer dere dag/natt?

    • 9 svar
    • 214 visninger
  8. Når legger dere babyene for natta??

    • 8 svar
    • 262 visninger
  9. Synger dere for babyene deres?

    • 10 svar
    • 330 visninger
  10. Endelig kom gullet til verden :)

    • 3 svar
    • 483 visninger
  11. Kan jeg spise

    • 3 svar
    • 216 visninger
  12. gulping

    • 9 svar
    • 275 visninger
  13. Bedre sent enn aldri.....

    • 0 svar
    • 212 visninger
  14. hvor mye kler dere på i vogna?

    • 8 svar
    • 272 visninger
  15. utslett!!noen flere

    • 6 svar
    • 219 visninger
  16. et bedre alternativ enn zinksalve

    • 4 svar
    • 384 visninger
  17. Hva skjer på 6 ukers kontrollen?

    • 4 svar
    • 274 visninger
  18. Drømmer babyen?

    • 2 svar
    • 163 visninger
  19. ang trilleturer !!

    • 5 svar
    • 322 visninger
  20. Morsdag

    • 3 svar
    • 240 visninger
  21. hvor mye sover knøttene deres?

    • 2 svar
    • 176 visninger
    • 6 svar
    • 241 visninger
  22. hva skjer med melka mi ?

    • 14 svar
    • 403 visninger
  23. Noen som har noen tips??

    • 3 svar
    • 178 visninger
×
×
  • Opprett ny...