Gå til innhold

Desember


Forum / Din baby: Fikk du barn i desember 2006? Møt andre småbarnsforeldre i dette forumet.


8 392 emner i kategorien

    • 0 svar
    • 173 visninger
  1. Har vært på føden...

    • 3 svar
    • 267 visninger
  2. Ikke lenge igjen...

    • 1 svar
    • 258 visninger
    • 9 svar
    • 297 visninger
  3. KLYX;((((

    • 10 svar
    • 647 visninger
  4. Klyx på sykehuset:

    • 1 svar
    • 205 visninger
  5. Kan ikke noen....

    • 4 svar
    • 260 visninger
    • 12 svar
    • 240 visninger
  6. jeg fikk en jente =)

    • 20 svar
    • 547 visninger
  7. Amalie har kommet til verden:)

    • 21 svar
    • 812 visninger
    • 24 svar
    • 863 visninger
  8. Jeg trur vannet har gått...

    • 10 svar
    • 314 visninger
  9. natta jenter:)

    • 2 svar
    • 242 visninger
  10. Har ikke funket..

    • 4 svar
    • 302 visninger
  11. til dere som sex har satt igang fødsel ¨for.

    • 6 svar
    • 221 visninger
  12. Igangsettingstriks e oppskrytt!!!

    • 9 svar
    • 333 visninger
  13. da håper jeg inderlig det funker..

    • 4 svar
    • 274 visninger
  14. Da Sigrid kom til verden (Uff, dette ble skolestil-langt)

    • 18 svar
    • 278 visninger
  15. Babyen din kan godt veie 4 kilo..

    • 4 svar
    • 301 visninger
  16. kanel

    • 6 svar
    • 373 visninger
  17. Da er pinnekjøttet i hus..

    • 8 svar
    • 267 visninger
    • 7 svar
    • 258 visninger
  18. leser dere meldingene til typen?

    • 12 svar
    • 434 visninger
  19. hvordan legger jeg meg til terminlista???

    • 5 svar
    • 238 visninger
  20. Dere som ikke vet kjønn =)

    • 3 svar
    • 242 visninger
×
×
  • Opprett ny...