Gå til innhold

Navnedebatten

Her kan dere diskutere navn dere liker, navn dere ikke liker og kanskje hvilke etternavn barnet ditt skal ha.



28 186 emner i kategorien

  1. amanda

    • 8 svar
    • 980 visninger
  2. Hva skal mini hete?

    • 20 svar
    • 2,2k visninger
  3. Angerie / Angeria ?

    • 9 svar
    • 889 visninger
  4. Hvordan ville dere uttalt…

    • 5 svar
    • 852 visninger
  5. Edward og Ludvig skal bli storebrødre:)

    • 17 svar
    • 1,7k visninger
  6. Nameberry

    • 2 svar
    • 1,1k visninger
  7. En fin liste med navn :)

    • 5 svar
    • 1,4k visninger
  8. Ferdinand?

    • 10 svar
    • 1k visninger
  9. "Ung mor"-navn

    • 14 svar
    • 2,1k visninger
  10. Elise

    • 16 svar
    • 1,1k visninger
  11. Navn til lillebror

    • 9 svar
    • 1,8k visninger
  12. Hjelp... Hva synes dere???

    • 22 svar
    • 2,4k visninger
  13. Mellomnamn til Iver

    • 12 svar
    • 1,2k visninger
  14. Enok?

    • 12 svar
    • 1,3k visninger
  15. Thora/Tora eller Tuva?

    • 24 svar
    • 2,9k visninger
  16. Navn fra et svenskt navnforum..

    • 5 svar
    • 1,7k visninger
  17. Dumt spørsmål, men…

    • 7 svar
    • 965 visninger
  18. Hvordan uttaler dere Kaisa?

    • 11 svar
    • 1,2k visninger
    • 77 svar
    • 11,9k visninger
  19. hva hadde dere valgt ut av disse?

    • 14 svar
    • 1,4k visninger
  20. Synes om navnet...

    • 17 svar
    • 1,1k visninger
  21. Josephine Aurora

    • 11 svar
    • 1,3k visninger
  22. trenger forslag på sjeldne guttenavn

    • 15 svar
    • 1,7k visninger
  23. Gi meg noen synspunkt, er du snill!! :-)

    • 17 svar
    • 1,4k visninger
  24. Trenger hjelp til guttenavn!

    • 16 svar
    • 1,8k visninger
×
×
  • Opprett ny...