Gå til innhold

Navnedebatten

Her kan dere diskutere navn dere liker, navn dere ikke liker og kanskje hvilke etternavn barnet ditt skal ha.



28 186 emner i kategorien

  1. Kaja Martine

    • 8 svar
    • 405 visninger
  2. Åååh, nå har jeg ombestemt meg igjen.. Hva syns dere er finest?

    • 16 svar
    • 506 visninger
  3. Har begynt å smattet litt på Ingunn...

    • 9 svar
    • 450 visninger
  4. Noen guttenavn som passer til..

    • 7 svar
    • 360 visninger
    • 8 svar
    • 509 visninger
  5. Elias, Joakim (Joackim) eller Alexander?

    • 9 svar
    • 486 visninger
  6. hva heter den svenske siden..

    • 3 svar
    • 441 visninger
  7. Mone. Et fint navn?

    • 7 svar
    • 777 visninger
  8. Mathias - pent, eller....?

    • 1 svar
    • 348 visninger
  9. Unger og voksne

    • 12 svar
    • 554 visninger
  10. er mira fint?

    • 6 svar
    • 396 visninger
    • 2 svar
    • 445 visninger
  11. er Damian et fint navn?

    • 11 svar
    • 713 visninger
  12. Sigurd, Astrid og...

    • 16 svar
    • 699 visninger
  13. Nils?

    • 13 svar
    • 395 visninger
  14. Noen som vet om dette stemmer?

    • 7 svar
    • 389 visninger
  15. Thomas/Tobias mot David/Matteus

    • 10 svar
    • 669 visninger
  16. Hva synes dere om MIRA??

    • 3 svar
    • 516 visninger
  17. Hva skal lillebroren til Ole hete?

    • 4 svar
    • 246 visninger
  18. Alfred eller Arne?

    • 7 svar
    • 326 visninger
  19. Slik finner du ditt pornonavn 1 2

    • 29 svar
    • 4,2k visninger
  20. Kongenavn

    • 5 svar
    • 1,2k visninger
  21. André er så harry et mellomnavn...

    • 1 svar
    • 512 visninger
  22. Matheo er det fineste guttenavnet

    • 2 svar
    • 375 visninger
  23. HelenE eller HelenA?

    • 23 svar
    • 2,4k visninger
×
×
  • Opprett ny...