Gå til innhold

Til den frekke Anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke du la vær med å lese og svare på innlegg når du ikke har noe bedre å komme med annet enn spydige komentarer. Dette er et forum for å dele gleder, bekjymringer og sorger.

Pell deg vekk.

Sorry er bare så dritt lei dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke menigen at det skulle komme 2 innlegg

Skrevet

Signerer på den Lorentz! Virker som om noen (tror det er bare en) her inne bevisst er ute etter å lage drama... Og det er vel ikke det 1. trim forumet skal brukes til? Vi har faktisk nok å bekymre oss for her inne fra før, for ikke å bruke energi på å irritere oss over sånne som deg.. Krangle er jo plassen for deg å være, *anonym*.

Skrevet

huff er med på den,anonym var slem mot meg også når jeg hadde 2 sa'er på 1 mnd.

Skrevet

Heilt enig... Viss noken vil krangla så har me kranglesia til det... Her inne kan vi støtte kvarandre og gi råd... Blir irritert på anonym eg og!!!

Skrevet

Lorentz!

Jeg er hvor jeg vil og svarer på hva jeg vil. Du er ikke sjefen på dette forumet!

Skrevet

annonym... skjerp deg.

kva er vitsen med å vere sånn?

Skrevet

Bare av pur nygjerrighet. Hva får du igjen, Anonym, av å være slem mot andre.

Skrevet

Har du empati eller medfølelse i det heila? Tenke du før du skrive? Ja, kanskje eg e frekk mot deg siden eg spør. Men, hallo. Ka glede får du ut av å skriva det. Og ingen får noken nyttig info ut av det som blir skreve heller... Dette e rett og slett umodent/barnslig...

Skrevet

Anonym

Jeg har aldrig påstått å være noen sjef, men du er jo rett og slett bare ufysjelig. Er det hormoner, eller er du bare generelt sinna på gravide.

Er du i det heletatt gravid,hvis du er så virker du noe umoden til å få barn, og sinnsykt egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...