Skurvelurven Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Da var flyttinga over for denne gang, og nå sitter jeg her og ser på et berg meg esker. Mamma kommer i morgen og hjelper meg å rydde ut. Å flytte som gravid er det mest geniale jeg noen gang har gjort, da jeg ikke bar en eneste eske selv;) Har hatt mange venner som har stilt opp i 4 dager nå, med maling og kjøring og bæring, og det her blir så bra:) Skal legge ut bilder når jeg bare kommer litt i orden:)
Gjest anouschka with Love Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Grattis med ny leilighet, og velkommen til Akershus . Sender litt krefter til utpakkingen :-).
Gjest Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 grats med flyttinga:) hehe godt å flytte når man er gravid ja, flytta i mai jeg og bar fint lite:) gleder meg til å se bilder:)
Anele&Solstråla Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 grattis med ny leilighet...gleder meg til å komme på besøk:) flytter 1.sept selv...Can't waiT
nellas&storesøster :) Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med ny leilighet! Hehe, kjenner meg igjen der gitt! Broren min var med å hjalp med flyttinga her, han syntes visst jeg hadde det veeeldig enkelt med å bare dirigere og ta småtingene, og lurte på om jeg hadde planlagt graviditeten etter flyttinga! hehe,svarte tilbake at da hadde dette vært min 11.unge og ikke første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå