Gå til innhold

Håper kvalmen forsvinner snart...


Kystrøya

Anbefalte innlegg

Er så lei av å kaste opp og å være slapp pga det. Tungt å ikke få i seg mat på et skikkelig vis. Men, jeg har vel fortsatt noen uker igjen med kvalme og oppkast :) Er bare 10+4 idag så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff jeg er 8+0 så har maaange uker igjen...veldig festlig i kveld, sambo, jeg og et vennepar av oss var ute å spiste på Big Horn, og i bilen på vei hjem kom alt opp igjen!Å det var en av de første kveldene på lenge jeg har klart å komt meg ut å fått i meg noe mat!hehe, mye vits å kjøpe dyr middag til meg når knøttet sender den i retur...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme tenker jeg :)

 

Gleder meg til jeg kan lage middag og smøre barnehagemat til jenta vår, uten å brekke meg og kaste opp, til vi kan gå ut og spise sammen igjen uten at maten kommer i retur, til at jeg kan gå og legge meg på kvelden uten å kjenne at det velter seg i magen. Ja, og mange andre ting gleder jeg meg til :) Håper den gir seg om noen uker, såpass at jeg kan begynne å leve normalt igjen. Har vært kvalm og kastet opp siden uke 7, så det er jo snart 4 uker med oppkast og kvalme. Kooooselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen min har heldigvis gått over etter 6 uker!! Er 9+5... Takk og lov for andre symptomer, eller hadde jeg vært litt bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å glede meg over kvalmen - da denne er det sikreste tegnet på at ingenting har gått galt.... hmm.... ikke alltid like enkelt, men...

Lykken er at når jeg spyr - sorry detaljene - står bare spruten uten at jeg trenger å brekke meg serlig..... hvor for jeg syns det er bra ? Sist svangerskap jeg drev med denne spyinga var jeg så sliten og øm i magemusklene at jeg nesten grein!!!! Huff... hvorfor kunne ikke denne babylaginga ha blitt laget litt mer " mammavennlig"????

Det første trimesteret er jo bare sorgen.... angst for at det skal gå galt, symptomer, mangel på symptomer, rare symptomer...hehe.... like gøy hver gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis ikke like kvalm denne gangen som sist og håper den forsvinner helt snart.

Sist spydde jeg hele tiden til uke 24 hadde ett opphold og så kom kvalmen tilbake på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver også å "glede" meg over kvalmen, men det er jammen ikke enkelt når det står på. Kaster opp hver gang jeg har spist, og spise må jeg jo ellers blir jeg bare enda mer trøtt og slapp. Uff nei, håper det gir seg om noen uker slik at jeg kan få en normal hverdag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...