Gå til innhold

Til frekke anonym..


72moddelen og tulla

Anbefalte innlegg

Vi er nok enige alle gravide her inne at vi vil bli spart for frekkheter når vi forteller eller deler bekymringer rundt vårt svangerskap. Har du/dere problemer søk en psykolog. Det er voksne damer her inne som deler en stor felles glede, det å være gravid. Så enten klapper du/dere igjen eller peller dere ut fra denne flotte siden. Hilsen en noe meget forbannet gravid som ikke liker å bli haselert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er helt spesiellt hvordan anonyme fora får frem det verste i noen. Hadde det bare kommet noe konstruktivt ut av frekkhetene, men ofte tror jeg det er kun for å ha tilfredstillelsen av for en gang skyld i livet å ha litt makt. Veldig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to!

 

Jeg er hvor jeg vil og svarer på hva jeg vil. Dere er faktisk ikke sjefene på dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre sånne anonyme innlegg som du legger igjen rundt omkring som gjør at man må ta vekk anonymknappen. Anonym knappen kan kanskje til en viss grad være nyttig for å skape debatt eller spørre om ting man syntes er litt flaut. Det å bruke Anonym knappen for å være direkte slem med andre mennesker er en riktig så stygg egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig med deg miss misantrop... Dei veit jo at det som blir skreve komme til å få kritikk og ikkje bli satt pris på, ellers hadde dei ikkje vert anonym... Så, ikkje nok med at det e barnslig og umodet det som blir bedrevet, det e feigt, og "anonym" kan jo ikkje sta for det han/ho seie heller. Skjønne ikkje korfor du gidd anonym, for du komme til å bli kritisert så lenge du fortsetter, og du vinne ingenting på det. Det e irriterandes for oss, og bortkasta tid for deg(og oss)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med dere. Syntes ikke man skal gjemme seg bak anonym knappen når man slenger dritt, eller kritiserer folk. Var vel et innlegge her jeg reagerte på forleden. Er ikke så gøy å lese slike ting når folk skal rakke ned på andre. Skjønner jo at man bruker anonym knappen om det er noe som er flaut eller pinlig..og det er helt i orden.

 

Vi får bare holde sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forstår ikke vitsen med å være så frekk.! vi MÅ RESPEKTERE alle spørsmål og bekymringer. om ikke noe fornufl\tig kommer ut så bør en holde det for seg sjøl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym

 

Du synes nok du er jævlig tøff som ligger og slenger tåpelig og usaklig kritikk til oss gravide, men jammen er du ikke tøffere enn at du gjemmer deg bak anonymknappen. Pysete spør du meg!!!!! Helt ubrukelig

Få deg et liv og la oss nå få være i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...