Gå til innhold

Utover navle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at alle får det, eller har det mye med fasongen en har?? evn. når fikk du utover navle??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i 25. uke og har ikke utover navle...får se hva som skjer men tror ikke det blir noe av altså:P

Skrevet

haha, min står skikkelig ut som en tut. ble vel sånn i uke 15 hvis jeg ikke husker feil. Og i dag fikk jeg Endelig fjernet piercingen jeg hadde der!

Skrevet

hehe jeg har også en skikkelig tut navle..har stått ut siden uke 13:) hihi i dag er jeg fullgått uke 16...

Skrevet

Min begynner såvidt å bevege seg utover nå, og jeg er i uke 21 :)

Skrevet

Har hatt det siden 2. mann bel født for 3 år siden..selv når jeg ikke har vært gravid. (navelbrokk) Nå er jeg gravid med 3. mann og den er helt "vrengt". ;o) Om det er mulig skal jeg få operert bort brokket etter fødsel/amming.

Skrevet

Jeg hadde ikke utovernavle med førstemann, og nå er jeg i uke 24 og har ennå ikke fått.......men kan kanskje få det hvem vet....:)

Skrevet

Jeg har fått slik navel, fordi magen vokser og vokser. hehe..

Begynte vel å se det for noen uker siden. Er nå i uke 26. Navelen kommer nok til å endre seg mere tror jeg. hehe..

Skrevet

Jeg er i uke 26 og har ikke utover-navel. Men min er også veldig dyp. Magen min går litt innover den faktisk akkurat der navelen er. Ser ut som om jeg har på litt stramme bukser akkurat over navelen. Tror det har med å gjøre at jeg har hatt en operasjon i navelen, og derfor også et arr der, så kanskje huden er noe mer strammere akkurat der...

Så jeg tror nok ikke at jeg får noen tut i løpet av svangerskapet nei...

Skrevet

Her begynte navelen å snu seg rundt uke 12 og no ser det ut ifølge mannen at eg har en tredje brystvorte.....hahaha hansyntes det er morsomt jada

Skrevet

tintus, jeg har det som deg jeg også! magen har en liiiiten rett kant akkuratt rundt området til navelen. Jeg har ikke operert eller noe, men har veldig dyp navle! hehe.. snodige greier.. jeg er forresten 24+2.. det vises faktisk litt på magebildene mine enda, selv om det sakte men sikkert jenvner seg ut!

Skrevet

Jeg har ikke fått noe tutenavle nei... hihi, er 27+5 uker på vei.

Har en gaanske dyp navle så det er kanskje ikke så rart!

Er heller det at den blir grunnere og grunnere:P nå ser jeg tydelig enden på navlen min, noe jeg aldri har gjort før! Så blir sikkert bare en vrengt og flat navle på slutten av svangerskapet tenker jeg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...