Gå til innhold

Noen tips til kule,ikke så dyre butikker i Oslo??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

hva tenker du på da, barnetøy eller dameklær eller helt andre ting?

Skrevet

klær til meg,liker mye forskjellig-ingen bestemt stil.Og barneklær og:-)

Skrevet

Klesbutikker eller hva? Fretex, loppemarked. Spørs hva du mener med dyrt også da, jeg synes alt som er dyrere enn HM er dyrt, men folk har jo ulik oppfatning. Ellers finnes det jo en del butikker på Grünerløkka f.eks. med norsk design, og det er faktisk ikke SÅÅ dyrt.

Skrevet

Gina Tricot og Zara, i Bogstadveien!! Superfine, trendy, kule klær, til normale priser! Anbefales på det varmeste :-)

Skrevet

Gina tricot. utrolig kul butikk som er billig :)

Annonse

Skrevet

Bruuns Bazaar i Skovveien, ikke sånn superdyrt (selvom jeg ikke akkurat bor i butikken..).

Skrevet

Jeg synes Monsoon har utrolig mye fint til babyer og små barn(mest til jenter da desverre), det er annerledes og ikke så alt for dyrt. Det ligger i hvertfall en på Aker brygge. På Grünerløkka er det masse morsomme småbutikker med klær til oss damene...noen dyre og andre ikke så fryktelig dyre. Det er gøy å tusle rundt og kikke i butikkene der. Jeg liker også og handle i butikkene i Grønlandsleiret, rimelig og innimellom riktig fine ting der (mye glitter og glam...mange med opprinnelse fra india og pakistan hander nok der). Ellers er det nok mye H&M og lignende å finne i byen. Her som over alt ellers i større byer....

Skrevet

GINA TRICOT!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...