Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Som ikke er de vanlige kjedene,som alle går i?:-)
Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 hva tenker du på da, barnetøy eller dameklær eller helt andre ting?
Gjest Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 klær til meg,liker mye forskjellig-ingen bestemt stil.Og barneklær og:-)
Sylteflesk Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Klesbutikker eller hva? Fretex, loppemarked. Spørs hva du mener med dyrt også da, jeg synes alt som er dyrere enn HM er dyrt, men folk har jo ulik oppfatning. Ellers finnes det jo en del butikker på Grünerløkka f.eks. med norsk design, og det er faktisk ikke SÅÅ dyrt.
mammmamia ** Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Gina Tricot og Zara, i Bogstadveien!! Superfine, trendy, kule klær, til normale priser! Anbefales på det varmeste :-)
Mulle :) Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Gina tricot. utrolig kul butikk som er billig
OsloMor Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Bruuns Bazaar i Skovveien, ikke sånn superdyrt (selvom jeg ikke akkurat bor i butikken..).
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg synes Monsoon har utrolig mye fint til babyer og små barn(mest til jenter da desverre), det er annerledes og ikke så alt for dyrt. Det ligger i hvertfall en på Aker brygge. På Grünerløkka er det masse morsomme småbutikker med klær til oss damene...noen dyre og andre ikke så fryktelig dyre. Det er gøy å tusle rundt og kikke i butikkene der. Jeg liker også og handle i butikkene i Grønlandsleiret, rimelig og innimellom riktig fine ting der (mye glitter og glam...mange med opprinnelse fra india og pakistan hander nok der). Ellers er det nok mye H&M og lignende å finne i byen. Her som over alt ellers i større byer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå