Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 Kjempe pent, slike navn jeg liker, litt i samme klasse som min datter. Gå for det:)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Takk for koselig svar. Er vant til å bare få negative svar på navneforslagene mine så dette varmet.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 He he, da er vi to, tror det er pga. navnene ikke er typisk på norske barn, jeg har en tendens til å like litt feminine navn... men når folk har vendt seg til navnet ender de opp med å like dem:)
lillema72 Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Adina er fint! vet om kun to som heter det!
Vannmann35 Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 Adina er for meg et typisk navn på en pakistansk jente - og det er det jeg ser for meg. Det er ellers et fint navn, men liker Amina bedre!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 Vet om tvillingjenter som heter Adina og Alana, og ei nyfødt som heter Adina Natalie. Pent nok!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Blant mine favorittnavn og min manns... siden datteren vår heter det!! får sååå mange positive tilbakemeldinger på det! Gå for det! Et anderledes navn! Og et feminint navn!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Synes heller Amina er mer pakistansk enn Adina.
Vannmann35 Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Sa jeg at Amina ikke lyder pakistansk (det er arabisk da)... Bare at det lyder finere - synes jeg. Så mange kverulanter her inne - kjedelig :-( Er det ikke bedre å komme med en tilbakemeldign til HI, enn til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå