Gå til innhold

Lukas Milian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt før, men nå skal det avgjøres, håper på hjelp fra dere!

Hva tenker dere om det? Hår fått samboeren med på det, men jeg vet at Milian er litt spes, så jeg vil bare forsikre meg om at jeg ikke gjør feil:)

Takk for hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint syns jeg=) bra med navn som ikke alle andre har, spesielt fordi Lucas er så vanlig nå, så det gjorde seg med mellomnavnet

Skrevet

Takk, akkurat det jeg mener også:)

Jeg har to navn selv, ganske vanlig fornavn når jeg ble født, men pga mellomnavnet mitt ble det mer spesiellt.

Skrevet

Noen fler som vil hjelpe:)

Skrevet

Navnet har noe nytt over seg. Fint å se nye navn. Hva med Lukas Emilian, synest kanskje overgangen mellom Lukas og Milian ble litt brå, men det var fint.

Skrevet

Jeg tenkte også på Lukas Emilian=) passer det og!

hilsen den første som svarte ;)

Skrevet

Jo, jeg har tenkt på det også, men han har (eller får når han kommer:) en kusine som heter Emilie, syntes det ble veldig likt.... eller? Men jeg liker forslaget ditt:)

Skrevet

Takk for hyggelige svar og god hjelp.

Hvis jeg skulle brukt Emilian isteden syntes dere da at det ble feminint?

Jeg har en skikkelig manne samboer som er "litt" redd for det:)

Skrevet

Ja, kanskje, kanskje ikke, usikker faktisk, Lukas Emilian, Lukas Milian!

Lukas Milian er finest tror jeg! da trenger du ihvertfall ikke bekymre deg om det er feminint eller ikke! hva liker du beste selv da?

Skrevet

Har hele tiden tenkt Lukas Milian, men jeg har tenkt så mye på dette navnet, at jeg er litt forvirret nå:) Men jeg hører jp at det er en fin klang i Lukas Emilian....

Skrevet

ja, det var litt vanskelig, begge er fine=)

Skrevet

er du gravid forresten?hvor langt? eller bare lurer du på navn til neste barn? som som jeg gjør;)

Skrevet

Jeg er mellom 5 og 6 mnd, venter barn i slutten av november, og har fått vite at det blir en gutt:)

Skrevet

å så koselig da=) har du barn fra før også?

Skrevet

Har en jente, så det er litt gøy å få en av hver:)

Skrevet

Beklager, jeg synes verken Lukas eller Milian er fine navn, og sammen blir det nesten komisk.

Skrevet

Å så koselig ja! Har også en jente, venter ikke flere nå, men vil ha flere i fremtiden! Gøy å diskutere navn! Har navnene klart allerede jeg, he he

*lurer på hva jenta di heter nå da, om det passer med Lukas Milian * men skjønner hvis du ikke vil si det* Har ikke så lyst å legge ut navnet av min datter heller så! ;-)

Skrevet

Hva har du tenkt at de skal hete? Gøy å høre ja:)

Jeg har valgt å ikke legge ut navnet hennes her, men jeg syntes det passer:)

Skrevet

Tenker på Adelia og liker Ludvik veldig godt =) er vanskelig med navn da, man vil jo at det skal passe til navnet til den man har fra før, lik sjanger ihvertfall, så jeg tenker mye;)

Skrevet

også mellomnavn til adelia og Ludvik, Adelia sitt har jeg klart, men ikke til Ludvik;)

Datteren min har også to navn!

Skrevet

Pene spesielle navn, liker at ikke elle heter, når man sitter å tenker på navn, blir man helt forvirret, mange sier til meg at jeg må vente til jeg ser barnet med å finne navn, slik var det med dattera min. For å se om de passer til navnet. Jeg har heldigvis en stund igjen til å tenke:)

Skrevet

Så bra at jeg fikk deg til å smile da:)

Skrevet

Ja man blir forvirret! Det er veldig vanskelig med navn syns jeg!

Det med at man må vente til man ser barnet syns jeg virker litt snålt egentlig, sånn tenkte jeg aldri, når man første har funnet et navn man syns er kjempefint så blir det jo fint på barnet uansett, det er jo bestemt når barnet er i magen! Men alle tenker jo ikke likt;) har bare aldri forstått det helt jeg, at lille babyen ikke passer til navnet;)

Hvor gammel er jenta di forresten?? min jente er 2 år gammel, vi kommer til å vente ett år med å prøve på andre=)

Skrevet

Liker Milian,veldig godt! Vurderte det selv,på gutt. Fikk jente!

Gå for Milian-ikke Lukas!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...