Gå til innhold

Hvordan blir det med brystene dersom man ammer når man er gravid?


Skrømti

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt gravid, er vel 4+4. Jeg har en liten pjokk på snart 9 mnd som jeg fortsatt ammer.

 

Lurer bare på om jeg kan regne med at det blir noen symptom å spore på puppene når man allerede har full gang på dem og ammer? Husker sist gang jeg var gravid, da var det så merkelig da jeg begynte å bli øm og rar i brystene. Dette kommer kanskje ikke til å skje nå, alt blir vel bare som før?

 

Noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh my god. Skal si disse her anonyme forpester her inne.

Hvorfor svarer du på spørsmålet mitt da dersom du synes det var så unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. etter som du enda ammer så vil du mest sansynelig ikke merke noen forskjell. Det gjorde hvertfall ikke jeg når ammet mens jeg var gravid.Men dette kan kansje være forskjellig fra person til person.

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i samme situasjon som deg. Ammet fremdeles gutten min på 9 mnd da jeg ble gravid igjen. Kjente ingen forskjell på puppene. Men det som skjedde var at melka sannsynligvis smakte annerleds etterhvert og gutten kuttet ut puppen av seg selv da han var 11 mnd. Han ville ikke ha mer og bare rynket på nesa av smaken på melka. Var helt greit med n liten pause i amminga syns jeg, før det ble på'n igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...