Gå til innhold

kommer hoppende inn fra din baby med et lite tips til dere som blir alene...ang nav!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er veldig viktig at dere setter dere inn i hva dere har krav på,og hva som vil være best for dere å gjøre i forhold til situasjonen dere er i!!!!Har erfart det selv ja,visste absolutt ingenting om noe når jeg gikk dit-og koselig damen forklarte hva jeg skulle søke på og gjør...Vel,angrer på at jeg beit på der ja,for det dem gjør der er det som er best for dem!!Jeg regna jo med dem ville det beste for meg..men den gang ei..

Så nå er det to ting jeg skal ta dem for,som er store feil,og som har utgjort endel for meg økonomisk sett,men som dem har spart på!Så les,sett deg inn i ting-så du vet va du snakker om der nede:-)

Kan lese på nav.no eller så er det en grei tråd som skal ligge på 1 siden inne på aleneforeldredeb på dib:-)

Lykke til,og gled dere masse:-)Livet er fantastisk!!!

Fortsetter under...

her er tråden:http://www.dinbaby.com/forum/thread/9820144

også står det jo endel pånav.no!Men du bør tenke gjennom nøye hva som er best for deg f.eks når det gjelder permisjon med 80% lønn eller 100%,om du skal ta os i tillegg til fødselspenger eller spare de 3 årene med os til fødselpengene tar slutt-er lurt hvis du f.eks skal gå på skole noen år etter perm...Er litt man bør tenke gjennom og finne ut selv!Angrer på at jeg ikke visste noe,og bare hørte på nav trollet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...