Gå til innhold

Vet du om ei god søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst tandem-vogn? Jeg venter nr 2 i januar og må ha ei god vogn med gode hjul. De jeg hittil har sett har så små hjul, og det går ikke på vinteren her i nordNorge. Såg ei fin Mutsy vogn, men på den gikk det ikke å legge det bakerste setet helt ned. skikkelig dumt! :(

Flott om noen kan tipse meg om ei bra vogn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia, peg perego og Inglesina har tandemvogner hvertfall.

Har hatt inglesina selv og var veldig fornøyd med den.

Lun og god for babyen å ligge i.

Skrevet

Hei

Såg at det var en teutonia på finn.no nå til 3000,-

Skrevet

Vi har kjøpt Phil&Teds søskenvogn, pga at den er liten og lett. Den ser ut som en vanlig sportstrille med søskensete - slik at barna sitter/ligger "oppå" hverandre. Jeg har ikke praktisk erfaring med den ennå (har ikke hentet den ennå), men ei venninne har den og hun er veldig fornøyd. Hun har en 2 åring og en baby.

Skrevet

Hei @nemone. :)

Vi hadde lyst på Phil & Ted's, men 2 åringen vår er for lang til det søskensetet.. Han stanger med hodet oppi kalesjen, og vi kan ikke ha kalesjen oppe. :( De på butikken var veldig uvitende når det kom til denne vogna, jeg spurte om det var flere innstillinger for søskensetet (om det kunne monteres på litt lengre ned, slik at storebror får litt bedre plass) men de visste ikke.. Jeg klarte ikke å finne flere innstillinger. Vet du om det går?

Skrevet

Vi har også Phil&Ted vogna og jeg mener de på butikken sa at det var to innstillinger på søskensetet ( på høyden altså). Mini er 2,5 år og var 91 cm sist vi var på helsestasjon og han sitter uten problem i setet. Hvor lang er din gutt?

Skrevet

Han er 94 cm. Når vi tok opp kalesjen kunne vi se hodeformen hans igjennom den. Han protesterte villt, og ville ikke sitte inni der :(

Må kanskje dra innom butikken igjen for å sjekke om det kanskje ER flere innstillinger på søskensetet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...