Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #1 Skrevet 4. august 2007 Når vil man kunne kjenne den kommer oppover, ca mange uker? Er det noen som har kjent den før uke 12?
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. august 2007 #2 Skrevet 4. august 2007 De sier jo at den popper opp i uke 12 men lurer nesten på at min er på vei opp nå, men vet jo ikke...Hehe..klarer ikke å kjenne forskjellen. Kjenner jeg er litt " hard" over skambeinet=o)..men det kan være pga annet da=o) er 10 + 2 på vei...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Okey:) bare nysgjerrig. jeg er begynt i 10 uke idag, så får bare vente å se=)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 Jeg kjenner min nå, er ikke så mye ennå, men har kjent den i en uke. Om morgenen kan jeg se den når jeg ligger, sikkert pga at den fulle blæren presser den opp, er 12 uker nå.
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg kjente min da jeg var ca 10 uker. Er du flergangsfødende kommer den fortere frem. Klem :-D
~Mita~ Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 jeg kjenner min nå, er 9+5 . Skal på UL mandag, kanskje jeg bærer på to lykketroll...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå