Gå til innhold

Har dere kjøpt vinterdress??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt 2 ReimaTec dresser i str 92. Den ene har strikk i midjen, den andre ikke. Den uten strikk i midjen har liksom mer "babyfasong" enn den andre.

Vil tro du greier deg godt med 86 gjennom vinteren. At vi valgte 92 var for å være sikker på at han kan bruke de til over påske også. Lang vinter her!

Vi har akkurat kjøpt en dress, men tror ikke det vr sånn ordentlig vinterdress. Vi kjøpte en fra Reima, som skulle være vindtett, vanntett og pustende. Litt dyr syns jeg, men var vel ikke av de dyreste. Vi kjøpte str 80, hun bruker str 74/80 nå. Prøvde str 86, men den svømte hun i. regner med at 80 holder jeg, den var veldig romslig den også. Må man ha to dresser asså? kansje lurt det, viss den ene er til vask el noe? jeg har jo ikke peiling da.. hva ellers trenger dem til barnehagen da f.eks?

Vi har også to dresser, men det er fordi vi har arvet en i 86 som virket litt stor, så vi kjøpte en i 80. Noen synes det er greit å ha en hjemme og en i bhg.

Vi har fått beskjed om å kjøpe støvler til bhg, så nå har vi et par i str. 19 - utrolig søte! Ellers har han fått en mini-mini Bergans-sekk, regndress har han og så må man jo merke alle klærne. På navnelapper.no har de klistrelapper og slike påstrykbare.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...