Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag er det (endelig) min tur:) Begynner å grue meg noe helt vanvittig nå:(

Skal jo endelig få treffe jenta mi men klarer ikke glede meg lenger.

Er redd for alt.. klyster,kanyler, kateter(skikkelig dårlig opplevelse med det fra før), spinal----sykehus sjenerelt..

Meg og typen har også nettopp gjort det slutt så ting er ikke enkelt rett og slett. Bruddet var mitt valg da men jeg har sagt han skal få være med på fødselen og det er jo greit da..men er redd for at vi skal begynne å krangle og på toppen av alt har han nylig mistet jobben og dermed er jeg også redd for at han skal trå dørene ned på sykehuse og ikke gi meg fred.

Virker liksom ikke som om han forstår at ting er slutt liksom så sliter med ganske mange tanker nå rett før fødsel.

Nok om det da..men kan ikke noen være så snill og berolige meg litt før den store dagen, som liksom skal være den beste i mitt liv..

tusen takk folkens:)

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha KS på mandag, gruer meg jeg også. Ikke for de tingene du gruer deg for, men gruer meg til selve inngrepet jeg..

Og så har det faktisk gått opp for meg at jeg begynner på nytt med alt :o) har en sønn på 2 år som vi hadde masse jobb med. Amming, mat, tilvenning av fast føde, soving, legging, oppvåkning, avvenning av nattmat osv. osv. Nå har alt vært toppers på den fronten i 6 mnd og så har vi frivillig satt i gang på nytt ;)

Men jeg gleder meg masse til å se snuppa i magen og samtidig gleder jeg meg jo til å ta fatt på dette på nytt egentlig.!!!

Lykke til på mandag!! Det BLIR den beste dagen i ditt liv! helt sikkert!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...