kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. august 2007 #1 Del Skrevet 4. august 2007 Heisann! Jeg har gått på metformin i snart 1 år men har nå slutta fordi jeg fikk skikkelig ille bivirkninger. Har hatt masse smerter i kroppen, noe jeg er siker på er melkesyre, men fastlegen min hadde ikke hørt om sånne bivirkninger så han kunne ikke hjelpe meg. Jeg har ikke penger til å gå til gyn enda så derfor har jeg bare slutta inntil jeg får snakka med ham, siden de smertene plutselig ble ekstra ille og spredte seg til nye kroppsdeler... er nå livredd for å legge på meg igjen så prøver å være veldig sreng med dietten. Hadde vært kjekt å klare seg uten medisinen da, men er redd dette kan også gjøre det vanskeligere å bli gravid? Lurer også på om jeg skal be om å få pergotime, siden det vanligvis tar meg så innmari lang til å bli gravid! Orker ikke vente ett helt år til neste gang, som det vil bli statistisk. Spesielt siden jeg har hatt 3 SA'er... vil gjerne bli gravid fortere... ikke lett å vite hva som er veien videre. Bare tanker egentlig dette...men hvis noen har noen kommentarer tar jeg imot med glede... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9996902-trenger-en-ny-kurs-kansje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siss75 Skrevet 5. august 2007 #2 Del Skrevet 5. august 2007 Hei kirsty! Jeg må bare si at jeg beundrer tålmodigheten din. 28 pp virker som en evighet, så det er virkelig på tide at det skjer noe snart. Kanskje Pergo kan sette fart på ting? Har du prøvd det før? Jeg har også tenkt å ringe gyn for å få prøve dette, hun sa nemlig at jeg skulle få Pergo hvis jeg ikke er gravid etter sommeren. Det er visst ikke noe som er i veien med oss, men etter som jeg har skjønt kan Pergo gjøre eggene mer modne, kanskje mer befruktningsdyktige? Jeg aner egentlig ikke, men jeg er helt klar for å prøve. Det kan jo være at det kan gjøre det enklere for deg også å bli gravid. Metformin vet jeg ingenting om, men smerter i kroppen kan man jo ikke leve med. Er metformin viktig medisin for deg? Håper du får snakket med gynekologen din snart, slik at disse tingene du lurer på kan bli avklart med han. Ønsker deg lykke til med fortsatt prøving, og krysser fingrene for at du får et flott resultat i løpet av 2008! Klemmer fra Siss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9996902-trenger-en-ny-kurs-kansje/#findComment-10002840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullblomst Skrevet 5. august 2007 #3 Del Skrevet 5. august 2007 Hei kirsty Jeg ville spurt gyn om pergo dersom jeg var deg. Kanskje er pergo akkurat det som skal til for at du skal bli gravid raskere? Pergo gir jo kroppen et puff slik at den produserer gode egg som (forhåpentligvis) modnes på rett vis. Men jeg vil bare informere deg om at pergo ikke bare er fryd og gammen. Mange opplever at pergoen fuck'er opp syklusen med små blødninger ol midt i syklusen. Jeg har selv opplevd dette, og har aldri vært plaget med blødninger før jeg begynte på pergo... Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9996902-trenger-en-ny-kurs-kansje/#findComment-10007789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 7. august 2007 #4 Del Skrevet 7. august 2007 Hei Kirsty! Følger med på hvordan det går med deg. Beundrer tålmodigheta di! Har ikke noe peiling på medisiner, rakk jo å bli gravid før enn det var aktuelt, men mistenkte jo at hormonene mine (spes. progesteron) var løpsk. Fotsoneterapien hjalp iallefall meg, to ganger! Vet det koster en del, men det har ingen negative bivirkninger. Faktisk så rensker det opp hele kroppen og det er jo ikke dumt når man skal være rede i 9 mnd. Tenkte jeg skulle nevne dette for deg igjen, ettersom du mistenker at kroppen din sliter med medisinene. Uansett så holder jeg fingra kryssa for deg: Lykke til! Klem fra sprekkferdige: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9996902-trenger-en-ny-kurs-kansje/#findComment-10021950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå